„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Fizinių ir technologijos mokslų centre paminėta Fotonikos diena

Europos technologijų platformos Fotonika 21 duomenimis, 2015 metais pasaulyje fotonikos verslas sugeneruos 335 milijardus eurų pajamų – tokie skaičiai buvo pristatyti Fotonikos dienos renginyje Fizinių ir technologijos mokslų centre (FTMC). skaityti »

LG tyrimas: lietuviai telefonu fotografuoja keliones, tik 9 proc. jų daro asmenukes

„LG Electronics“ (LG) atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lietuviai daugiausiai (62 proc. apklaustųjų) telefonu fotografuoja keliones, kraštovaizdį ir turizmo pramogas. skaityti »

Lietuvos interneto vartotojai kviečiami rinkti laukiamiausią prekės ženklą

Interneto vartotojai kviečiami dalyvauti balsavime ir nuspręsti, kokio tarptautinio prekės ženklo jie labiausiai laukia Lietuvoje. skaityti »

Apie Lietuvos skalūnų dujas – interaktyvus žiniatinklis

Lietuvos geologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos (LGT) atnaujino pernai sukurtą interaktyvų žiniatinklį skalunudujos.lt. skaityti »

VGTU studentas tarptautiniame jėgos sporto turnyre – pirmas

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos instituto antro kurso studentas Paulius Pupinis spalio pradžioje dalyvavo „Savickas Classic“ tarptautiniame jėgos sporto šakų turnyre ir gavo du aukso medalius. skaityti »

Spalio 11-ąją minima Europos ir pasaulio organų donorystės diena

Kiekvieną spalio antrąjį šeštadienį, šiemet – tai spalio 11-oji – minima Europos ir pasaulio organų donorystės diena. skaityti »

Euro įvedimo proga dovana numizmatams – proginis medalis

2015 m. sausio 1-ąją įvyksiantis Lietuvos prisijungimas prie euro zonos žymės naują ir reikšmingą etapą šalies istorijoje. Šia proga žymiausių pasaulio monetų kalyklų atstovė ir oficiali kolekcinių monetų ir medalių platintoja Lietuvoje – UAB „Monetų namai“ – dovanos proginį medalį. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kurios technologijos artimiausius 3 metus keis pasaulį

Trimatį spausdinimą, daiktų internetą ir biotechnologijas verslo lyderiai jau apibūdina kaip proveržio technologijas, kurios artimiausiu metu iš esmės keis kasdienybę ir turės didelės įtakos verslo plėtrai. skaityti »

Kokius žaidimus žaidžia šiuolaikiniai lietuviai?

Tyrimų kompanijos „GfK“ ir ,,Samsung Electronics Baltics“ paskelbto gyvenimo būdo indekso LIVING duomenimis, beveik kas antras lietuvis technologijas naudoja savišvietai ir žaidimams kiekvieną dieną praleisdami iki 2 val. skaityti »

Galvosūkis „Portal 2“ intelektą lavina geriau nei specializuoti žaidimai

Būtent tokią išvadą padarė Floridos universiteto (JAV) specialistai, atlikę smegenų psichologinių galimybių tyrimą. skaityti »