„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanus būdas rūpintis sveikata

„EasyPill system“ – modernus prietaisas, kuris primena kada reikia išgersi vaistus. skaityti »

„Google“ Heloviną mini interaktyviu logotipu

Šiandien daugelyje pasaulio šalių, taip pat ir Lietuvoje, minima šiurpiausia metų šventė Helovinas. Šia proga pagrindiniame „Google“ puslapyje atsirado šventinis logotipas – šįkart interaktyvus. skaityti »

Akiniai „Google Glass“ bus pritaikyti trumparegiams

Korporacija „Google“ 2013-ųjų lapkritį pristatys naują akinių-kompiuterio „Google Glass“ versiją. skaityti »

„Happy Barometer“ programėlė nuskaito žmogaus nuotaiką

Pasirodė projekto „Happy Barometer“ programėlė „iOS“ platformos mobiliems įrenginiams. Ją kuriant buvo panaudotas Lietuvoje įkurtos kompanijos „SkyBiometry” sukurtas žmogaus emocijų atpažinimo algoritmas, leidžiantis automatiškai nustatyti ir įvertinti asmens emocinę būklę. „Android“ platformos versija pasirodys artimiausiu metu. skaityti »

„Microsoft“ sukūrė 383 colių įstrižainės planšetę „Surface 2“

Kompanija „Microsoft“ publikai pristatė unikalią 383 colių įstrižainės planšetę „Surface 2“. Ji neseniai buvo pastatyta Trafalgaro aikštėje Londone. skaityti »

„Microsoft“ išbando savo išmaniuosius akinius

Bendrovė „Microsoft“ bando savo išmaniuosius akinius, panašius į „Google Glass“. skaityti »

2004 m. pasirodė „Ubuntu“

2004 m. spalio 20 d. išleista pirmoji operacinės sistemos „Ubuntu“ versija. skaityti »

Sukurk savo klasę kaip vaizdo žaidimą

Žaidimizacija ir žaidimu pagrįstas mokymas yra skirtingi dalykai – pirmuoju atveju yra naudojami mokinius įtraukiantys metodai, tam tikri elementai, o antruoju atveju yra iš tikrųjų naudojami vaizdo žaidimai kaip mokomoji medžiaga. Dabar vaizdo žaidimai gali pasiūlyti labai daug formalių mokomųjų dalykų. skaityti »

„Nokia“ užpatentavo kompiuterį-apyrankę

Kompanija „Nokia“ į JAV patentų biurą padavė paraišką, kurioje aprašomas apyrankės pavidalo mobilusis įrenginys. skaityti »

„Apple“ nusamdė „Burberry“ vadovę dirbti su kompanijos parduotuvėmis ir internetine prekyba

Kompanija „Apple“ pranešė pagaliau radusi, kas užims kompanijos viceprezidento, atsakingo už parduotuvių tinklą ir internetinę prekybą, pareigas. Juo taps mados namų „Burberry“ vadovė Angela Ahrendts. skaityti »