„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

2000 m. pasirodė „Windows Me”

„Windows Millennium Edition“ arba „Windows Me“ yra hibridinė 16/32 bitų grafinė operacinė sistema, kurią 2000 m. rugsėjo 14 d. išleido „Microsoft“ kompanija. Originalus versijos kodinis pavadinimas buvo „Millennium“ (pagal anglišką žodį Millenium reiškiantį tūkstantmetį). skaityti »

Švenčiama Programuotojų diena

Programuotojų diena švenčiama 256-ąją metų dieną. skaityti »

Аnglija gali į apyvartą išleisti plastikinius pinigus

Anglijos bankas svarsto galimybę į apyvartą išleisti plastikinius banknotus, kurie pakeistų dabar egzistuojančius popierinius pinigus. skaityti »

„Sharp“ pradeda prekybą kalbančiais šaldytuvais

Buitinė technika su prieiga prie interneto – įprastas japonams dalykas. Vis dėlto pažanga nestovi vietoje ir gamintojai nuolat pasiūlo įspūdingų naujovių. skaityti »

12 keisčiausių vaizdų „Google Earth“

Sala vaiduoklė pietinėje Ramiojo vandenyno dalyje; ežero saloje – ežeras su sala, kurioje tyvuliuoja ežeras; Žemės bučinys ir didžiausias žodis Žemėje. Visa tai – įdomiausi programos „Google Earth“ lopinėliai. skaityti »

1998 m. įkurta kompanija „Google“

1998 m. rugsėjo 7 d. buvo įkurta korporacija „Google“. skaityti »

Britai pademonstravo ploniausią pasaulyje klaviatūrą

Didžiosios Britanijos mokslininkai pristatė savo naują kūrinį – unikalią belaidę klaviatūrą. skaityti »

10 įdomių faktų apie „Microsoft“

Kompaniją „Microsoft“ žino visi, tačiau yra keletas faktų, apie kuriuos galbūt žino ne visi. skaityti »

„Skype“ naudotojams – 3D skambučiai

Vaizdo skambučių tarnybų yra daug, tačiau viena populiariausiųjų iki šiol išlieka „Skype“. skaityti »

Žaidimizacija gali skatinti donorystę

Šiuo metu žaidimizuojamos įvairiausios gyvenimo sritys – mokslas, verslas, menas ir pan. Kokių dar yra sričių, kurias būtų galima žaidimizuoti? Andrew Tipp, vienas žinomiausių skaitmeninės leidybos redaktorių (blogerių), apžvelgia kaip būtų galima panaudoti žaidimizaciją, siekiant paskatinti kraujo donorystę. skaityti »