„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„GoldGenie“ leidžia „Samsung Galaxy S4“ auksiniu korpusu

Kompanija „GoldGenie“ nusprendė išleisti auksuotą telefono „Samsung Galaxy S4“ versiją. skaityti »

„Christie's“ aukcione bus parduodamas nebenaujas robotas

Аukcione „Christie’s“ bus parduodamas 2,4 m robotas, pristatytas 1957 metais. skaityti »

Kiekvienam viešbučio klientui – po 24 karatų auksinį „iPad“

Vienintelio pasaulyje septynių žvaigždučių viešbučio „Burj Al Arab“, esančio Dubajuje, svečiai viešnagės metu gaus po nuosavą 24 karatų auksu padengtą planšetinį kompiuterį „iPad“. skaityti »

Navigaciniai palydovai perspės apie cunamius

Vokiečių mokslininkai sukūrė iš esmės naują perspėjimo apie cunamius sistemą, pagrįstą jau funkcionuojančių navigacinių palydovų ir stacionarių aukštos kokybės daviklių, sekančių atskirų žemės plutos sluoksnių judėjimą, darbu. skaityti »

„Piktųjų paukščiukų“ filmas pasirodys tik 2016-aisiais

Žaidimų kūrėja „Rovio“ pranešė, kad populiaraus žaidimo „Angry Birds“ animacinio filmo partnere tapo viena didžiausių kino kompanijų „Sony Pictures“, kuri rūpinsis, jog sukurtas filmas pasiektų pasaulio kino teatrus. skaityti »

Naujoji pižama paseks pasaką ir padainuos lopšinę

JAV kompanija „Smart Pjs“ ruošiasi išleisti originalią XXI a. vaikišką pižamą, galinčią pasekti pasaką ar padainuoti lopšinę. skaityti »

Naujausio „Daft Punk“ albumo nemokamai galima pasiklausyti „iTunes“

Gera žinia elektroninės muzikos duetui iš Paryžiaus „Daft Punk“ gerbėjams – elektroninėje parduotuvėje „iTunes“ galima nemokamai pasiklausyti naujausią grupės albumo „Random Access Memories“. skaityti »

Puodelis kavos su „Apple“ vadovu aukcione parduotas už 610 tūkst. dolerių

Anoniminis lankytojas labdaringame internetiniame aukcione, organizuotame kompanijos „Charitybuzz“, sumokėjo 610 tūkst. JAV dolerių už teisę išgerti kavos su „Apple“ vadovu Timu Cooku. skaityti »

Žaidimas „Angry Birds“ bus saugomas „debesyje“

Kompanijos „Rovio“ specialistai pristatė nuosavą „debesų“ paslaugą „Rovio Account“. skaityti »

Akiniai „Google Glass“ vis plačiau uždraudžiami

Naujieji kompiuteriniai akiniai „Google Glass“ rizikuoja netrukus būti uždrausti beveik visose visuomeninėse įstaigose JAV teritorijoje. skaityti »