„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Vikipedija“ pradės siuntinėti nemokamas SMS žinutes

Netrukus didžiausios pasaulyje internetinės enciklopedijos „Vikipedija“ kūrėjai ketina realizuoti naują nemokamų SMS žinučių siuntimo funkciją. skaityti »

„Google“ ketina paleisti naują muzikinę paslaugą

Kompanija „Google“ planuoja netolimoje ateityje paleisti naują muzikinę paslaugą. Pranešama, kad šiuo metu kompanijos atstovai aktyviai derasi su didžiausiomis viso pasaulio įrašų studijomis. skaityti »

Romos popiežiaus mikrotinklaraštis bus uždarytas vasario 28 dieną

Vatikano atstovai paskelbė, kad Romos popiežiaus Benedikto XVI „Twitter“ mikrotinklaraštis bus uždarytas vasario 28 dieną. skaityti »

1893 m. užpatentuotas dyzelinis variklis

1893 m. vasario 23 d. Rudolfas Dyzelis užpatentavo dyzelinį variklį. skaityti »

1455 m. išspausdinta pirmoji knyga

1455 m. vasario 23 d. Johanas Gutenbergas atspausdino pirmąją knygą. skaityti »

„Canon“ papildytos realybės akiniai įvertinti 125 tūkst. dolerių

Kompanija „Canon“ vasario 21 d. Niujorke pristatė vaizdo akinius MREAL. Įrenginį prisitvirtinęs prie galvos vartotojas gali matyti virtualius objektus kartu su realiais. skaityti »

„Google“ pademonstravo daugiau akinių „Glass“ galimybių

Interneto bendrovė „Google“ pateikė daugiau informacijos apie papildytosios realybės akinius. skaityti »

Naujieji akiniai gali pagelbėti nuo daltonizmo

Amerikiečių kompanija „2AI Labs“ sukūrė ir išleido unikalius akinius „Oxy-Iso“. Jie padeda daltonikams atskirti jiems problemiškiausias spalvas – raudoną ir žalią. skaityti »

„Canon“ sveikina geriausios metų pasaulio spaudos fotografijos laimėtoją

„Canon Europe“ sveikina švedų fotografą Paulą Hanseną, laimėjusį Pasaulio spaudos fotografijos konkurso „World Press Photo“ 2012 m. geriausios nuotraukos apdovanojimą. skaityti »

„50 pilkų atspalvių“ – populiariausia el. knyga Lietuvoje

Erotinis E L James romanas „50 pilkų atspalvių“ elektroniniu formatu per dvi savaites nuo pardavimo pradžios tapo perkamiausia el. knyga Lietuvoje. Knygos pardavimas šiuo periodu sudarė beveik 40 proc. visų didmenos el. knygų pardavimų. skaityti »