„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Telefonas su trimis ekranais

Dizaineris Jeonghwan Bae ilgai galvojo, koks gali būti išmanusis telefonas, kuris atitiktų augančius technologinius lūkesčius. Jo nuomone, tai turėtų būti telefonas su trimis ekranais. skaityti »

Vaikai iš Kalėdų senelio laukia „iPad“

Kiekvienais metais vaikai rašo laiškus Kalėdų seneliui tikėdamiesi, kad jis išklausys ir atneš jų svajonių žaislą. Kaip rodo JAV atlikti tyrimai, 21 amžiaus vaikai labiausiai nori po egle rasti „Apple“ produktus. skaityti »

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva. skaityti »

Kilnojama lemputė

Kartais mums prireikia nedidelės lemputės ieškant daiktų po spinta, arba norint nedegti šviesos ir tyliai įsėlinti į kambarį... Shannksi universiteto studentai sukūrė labai paprastą ir praktišką lemputę. skaityti »

Ekologiškas telefono kroviklis

Kartais telefonas išsikrauna pačiu netinkamiausiu metu. Tarkim, važiuojate autobusu ar sėdite kavinėje. Kompanija „TouchOfModern“ siūlo puikią išeitį – saulės energiją naudojantį kroviklį. skaityti »

Karas Sirijoje: žaidimai naudojami konfliktams suprasti

„Call of Duty“, „Medal of Honor“, „Battlefield“, „Company of Heroes“, „Commandos“, „Counter Strike“ – asmenys, net ir nesusidūrę su šiais žaidimais, galėtų nesunkiai atspėti jų temą: karas. Jei žaidimais galima karinius veiksmus paversti į pramogas, kodėl nepanaudojus jų ir gilesniam konfliktų supratimui bei sprendimui? skaityti »

Išmanieji „akmenukai“

Įkvėptas gamtos dizaineris Jeong Woo Hyeok sukūrė išmanių akmenų konceptą. Nedidelis, plokščias, juodas, labai glotnus daiktas primena paplūdimiuose randamus vėjo ir bangų mūšos nugairintus akmenis. skaityti »

Šviečiančios pirštinės

Gestų arba ženklų kalba tai kalba, kuri suvokiama vizualiai ir perduodama rankų, ir ne tik, gestais. Kai kuriems žmonėms, turintiems tam tikrą negalią, tai vienintelis būdas bendrauti. skaityti »

Penkios žaidimų industrijos tendencijos 2012 m.

Besibaigiant gruodžiui, kiekvienais metais stebimasi, kaip greitai bėga laikas, bandoma įvertinti – nuveiktus darbus, įvykusius pokyčius ir pan. Žaidimų industrijoje keliami tokie klausimai: Ar tik šiemet „Kickstarter“ programa tapo tokia populiari? Ar tikrai tik šiemet „Zynga“ investavo šimtus milijonų dolerių, braudamiesi į mobiliojo ryšio rinką? Kas dar įdomaus nutiko? skaityti »

„eBay“ atsisakys mobiliosios reklamos

Internetinis aukcionas „eBay“ 2013 metais atsisakys reklamos savo mobiliosiose programėlėse, pareiškė kompanijos globalių rinkų prezidentas Devinas Wenigas. skaityti »