„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Tėvai abejoja dėl žaidimizacijos taikymo mokyklose

Žaidimizacija (angl. gamification) jau pasiekė revoliucinę sėkmę švietimo srityje, tačiau kai kurie skeptikai vis dar nėra įsitikinę jos veiksmingumu. Labiausiai abejoja tėvai ir auklėtojai mokyklose, kurių suvokimas apie tai, ką žaidimizacija reiškia mokyklinukams, yra subjektyvus. Šįkart kreipiamasi į tokius tėvelius, kurie vis dar netiki žaidimizacijos nauda mokymuisi. skaityti »

„YouTube“ paskelbė tris šiemet Didžiojoje Britanijoje populiariausias reklamas

Vaizdo priegloba „YouTube“ publikavo Didžiojoje Britanijoje populiariausių 2012 metų reklamų dešimtuką. skaityti »

Bepiločiai „Volvo“ automobiliai – 2014 metais

„Volvo“ laikoma viena iš pačių saugiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Siekdama pateisinti šį vardą, kompanija jau 2020 metais planuoja išleisti automobilį, kuris garantuoja itin mažą juo keliaujančių keleivių traumų riziką. skaityti »

Švedijoje kuriamas universalus robotas-valytojas

Karališkojo technologijų instituto Stokholme darbuotojai savo robotą-valytoją nusprendė padaryti universalų. Iki šiol kiekvienas panašus robotas buvo programuojamas konkrečiai patalpai tvarkyti. skaityti »

Neregėtoji Žemė iš kosmoso

NASA pristatė naują nemokamą elektroninę fotoknygą „Earth As Art“. skaityti »

Filmas apie Steve‘ą Jobsą pasirodys sausį

Filmas apie kompanijos „Apple“ įkūrėją ir ilgametį vadovą „Jobs“ turėtų būti pristatytas festivalyje „Sundance“, kuris vyks sausio 17–27 dienomis. skaityti »

„YouTube“ pasirodė visos „Apple“ reklamos

Didžiausiame vaizdo medžiagos dalijimosi portale „YouTube“ pasirodė vaizdo įrašų virtinė, kurioje, kaip teigiama, surinkti bemaž vis „Apple“ reklaminiai filmukai. skaityti »

SMS žinutei – 20 metų

Gruodžio 3 d. sukako 20 metų, kai buvo išsiųsta pirmoji SMS („Short Message Service“). skaityti »

Taivaniečiai sudėliojo QR kodą iš 1 300 skėčių

Gruodžio 2 dieną 1369 Taivano gyventojai sustojo aikštėje prieš Taipėjaus meriją ir, išskleidę skėčius, suformavo milžinišką QR kodą. skaityti »