„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Rusijoje įregistruota interneto partija

Rusijos teisingumo ministerija įregistravo naują partiją, kurios prioritetų sąraše – užtikrinti žodžio laisvę internete, įvesti elektroninį balsavimą rinkimų metu ir priversti valdininkus bendrauti su piliečiais per internetą. skaityti »

Tvirtinama kompiuterio pelė

Dizaineris Frank Guo siūlo neįprastą prie nešiojamo kompiuterio tvirtinamą pelę. Skeptikai sakys, jog šis įrenginys nereikalingas, nes kompiuteris ir taip turi jautrų valdiklį, taip pat kam reikalinga pelė, kuri prie kažko tvirtinama... skaityti »

Ateities perspektyva: medinė klaviatūra?

Kompanija „Lazerwood industries“ rinkai siūlo naujausias technologijas su medžio elementais. skaityti »

Žaidimas padės išmokti apsaugoti medicininius duomenis

Sveikatingumo žaidimai dažnai naudojami pacientų švietimui arba sveikos gyvensenos skatinimui. Šiuo metu tokiais žaidimais pradėjo naudotis gydytojai bei medicinos įstaigų darbuotojai. skaityti »

Reliatyvumo simuliatorius, įkvėptas Einšteino

Istorijos minutėlė. 1905 m. Einšteinas sukūrė reliatyvumo teoriją, kurios esmė tokia: kuo greičiau objektas juda, tuo lėčiau jam eina laikas. skaityti »

„Google“ inžinieriai sukūrė skenavimo aparatą visai knygai

Jau aštuonerius metus „Google“ vykdo projektą, kurio metu interneto gigantė planuoja skaitmenine paversti 130 unikalių knygų biblioteką. skaityti »

Įžvelgtas „Google“ gebėjimas rašyti eiles

Entuziastai iš Suomijos Raisa Omaheimo ir Samsp Nuitimo sukūrė įdomią internetinę programą „Google Poetics“. Ji kolekcionuoja eiles, parašytas paieškos sistemos „Google“. skaityti »

„Praeities knyga“ – technologinis sprendimas, aplenkęs ateitį

Stefano Cutelo pasiūlė pasauliui prisiminimų knygą, kurią galima vartyti su bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu arba atsisiųsti tikrą „PastBook“ albumą. skaityti »

Mokslininkai teigia, kad kadaise Žemėje nebuvo žemynų

Kadaise Žemė buvo vienas nesibaigiantis sausut sausutėlis rutulio formos kontinentas. Kaip Merkurijus, Mėnulis ar Marsas šiandien. Tačiau netruko ateiti ir žemynų era. skaityti »

Japonų fotostudija klientus „išspausdins“ 3D spausdintuvu

Japonijoje bus atidaryta fotostudija „Omote 3D“, kuri vietoj tradicinių fotografijų gamins trimačius savo klientų modelius. skaityti »