„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Investuotojai apleidžia socialinius žaidimus, bet remia „Multiplayer Online“

Po praėjusių metų bumo rinkoje dėl socialinių žaidimų, dabar investuotojai jau nebėra tokie aktyvūs šioje srityje. Rezultatai rodo, kas sumažėjo sėkmingų sandorių skaičius ir pinigų socialinių žaidimų sektoriuje išleidžiama mažiau. skaityti »

Žaidimizacija universitetuose: stipendijos žaidžiantiems socialinius žaidimus

Pastebima, kad jauni žmonės vengia socialinių žaidimų, išskyrus atvejus, kai jie teikia jiems tiesioginę naudą. Tačiau žaidžiant „Grantoo“ „Įdomiausias žmogus pasaulyje” suteikiamos stipendijos, o tai labai vilioja vartotojus. skaityti »

„Boeing“ testuoja „gerąją“ raketą, kuri pastatuose išjungia elektrą

Naujojo raketinio ginklo CHAMP veikimas nukreiptas prieš elektros įrangą: kai virš pastato praskrieja raketa, visi jame veikiantys kompiuteriai ir kita elektroninė technika išjungiama. skaityti »

„Vodafone“ atidarė biblioteką metro

„Vodafone“ kartu su leidykla „Humanitas“ Rumunijos sostinės Bukarešto metro stotyje „Pergalės aikštė“ (Victoriei station) įkūrė biblioteką. skaityti »

„Twitter“ organizuoja pirmąjį mokslinės fantastikos festivalį

„Twitter“ yra užsiregistravę nemažai profesionalių rašytojų, kurie tokiu neįprastu formatu publikuoja savo kūrinius. „Twitter“ administracija nusprendė tuo pasinaudoti ir organizuoti mokslinės fantastikos festivalį. skaityti »

Auga moterų įtaka mobiliesiems vaizdo žaidimams

Rinkos tyrimai atskleidė, jog moterys sudaro beveik 60 proc. žaidėjų, vertinant žaidimus mobiliuosiuose įrenginiuose. Jos yra labiau linkusios žaisti mobiliuosius žaidimus negu vyrai, ypač daugelio žaidėjų režimo tipo (angl. multiplayer) žaidimus, kurie turi daug socialumo elementų, pavyzdžiui, „Words With Friends“ ar „Draw Something“. skaityti »

Kone visoje Žemėje po masinio išmirimo gyvybės nebūta 5 mln. metų

Maždaug apie 5 mln. metų po didžiausio Žemės istorijoje gyvybės išmirimo didžiojoje mūsų planetos dalyje buvo taip karšta, kad tokioje aplinkoje nebūtų išgyvenęs beveik joks gyvas tvarinys, priėjo išvadą mokslininkai. skaityti »

Lietuviai kasdien įvairioms medijoms skiria trečdalį paros

Lietuvos gyventojai beveik trečdalį paros – 8 val. 43 min. – praleidžia naudodamiesi įvairiomis medijomis. Vidutiniškai vienas lietuvis kiekvieną dieną susiduria mažiausiai su 3 informavimo ir laisvalaikio medijų priemonėmis. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas 10-ies medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“. skaityti »

Mėnulis iš tiesų galėjo atsirasti susidūrus Žemei ir Tėjai

Naujas kompiuterinis modelis, vaizduojantis kadaise galimai įvykusį Žemės ir jos protoplanetinės sesers Tėjos susidūrimą, rodo, kad iš šios katastrofos kosmose pažertų skeveldrų iš tiesų galėjo susiformuoti Mėnulis. skaityti »

„Isla Calma“ padės negalvoti apie skausmą

Susivieniję keleto Ispanijos klinikų mokslininkai ir entuziastai sukūrė inovatyvią sistemą pavadinimu „Isla Calma“. Ši sistema – tai atpalaiduojanti virtualioji aplinka, skirta atitraukti vartotoją nuo skausmo jutimo, nerimo ar streso. skaityti »