„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

Publikuota: 2013 m. birželio 23 d. sekmadienis

Šaltinnis: ucc.lt

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa.

Dėl itin realaus miestų atvaizdavimo simuliatoriuje, žaidimas gali padėti siekiant išsiaiškinti, kodėl tam tikroje miesto zonoje kyla eismo problemos. Su eismo problemomis susiduriama ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose.  

Mike Rose (kompiuterinių žaidimų žaidėjas) rašė blogą apie „SimCity“ naudojimą, siekiant išsiaiškinti, kodėl jo gimtasis miestas Northenden turėjo tiek daug eismo problemų. Northrenden yra santykinai mažas miestas, tad Mike Rose buvo nustebęs, kaip tokio mažo gyventojų tankumo miestas, turi tokias dideles eismo problemas, o sprendimai  dėl eismo pagerinimo nuolat vilkinami.

Mike Rose suprato, kad pagrindinė problema buvo miesto pastatų ir kelių išdėstymas. Per „SimCity“ jis galėjo simuliuoti įvairias situacijas, išbandyti alternatyvius kelius, teritorijas, ieškodamas problemos sprendimo. Savo darbą jis pradėjo ieškodamas Northenden per „Google Maps“ ir atkurdamas savo miesto planą „SimCity“ žaidime.

Jis sukūrė beveik identišką  miesto planą, su visomis eismo problemomis. SimCity tiksliai atkartojo eismo problemas, virtualieji Northenden gyventojai, kaip ir realybėje, taip ir žaidime, strigo eismo spūstyse. Mike Rose neišsprendė eismo spūsčių problemos, bet įrodė, kad su „SimCity“ žaidimu galima atlikti meistrišką miesto simuliaciją ir, kad į šį žaidimą galėtų atkreipti dėmesį žmonės, kurie atsakingi už miesto transportą ir kelių planavimą.

Įkvėptas atkurto miesto problemos tikroviškumo, Mike Rose, nusprendė patikrinti ar „SimCity“ galėtų tiksliai paaiškinti nusikalstamumo lygį tam tikrame mieste. Jis pasirinko „Liberty City“ iš žaidimo „Grand Theft Auto IV“.


„SimCity“ gal ir negali duoti sprendimų dėl miesto problemų, tačiau jis gali pademonstruoti pačią problemą labai aiškiai – virtualiai. Nagrinėdama „Liberty City“ atvejį, Mike Rose pastebėjo, kad mieste yra per mažai policijos įstaigų  lyginant su miesto santykiu. Kitas pastebėjimas buvo, kad yra daug žmonių ir per mažai darbo vietų. Tai rodo, kad žmonės griebiasi nusikaltimų, kadangi neturi nuolatinio darbo ir negali savęs išlaikyti.

Net, jei Mike Rose virtualus miesto atkūrimas yra paprastas eksperimentas naudojant „SimCity“, jis parodė, kad žaidimas gali būti ypač svarbus sprendžiant gyvenimiškas problemas. „SimCity“ gali padėti žmonėms, atsakingiems už miesto eismą, simuliuoti miesto eismą virtualiai ir daryti bandymus,  stebėti, kaip miesto eismas pasikeistų ateityje. SimCity gali būti pirmasis mokomasis žaidimas, kuris padėtų nagrinėti eismo problemas ir rasti sprendimus kaip efektyviau organizuoti eismą. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Bepilotės skraidyklės pristatys siuntinius

Bepilotė skraidyklė gali palikti siuntinį net tuomet, kai kliento nėra namuose, pvz., nuskraidindama jį į uždarą kiemą ar į balkoną. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kad berniukai labiau žaidžia, o mergaitės plepa mobiliaisiais

Prieš pat naujuosius mokslo metus tėvai turėtų būti pasirengę, kad jų vaikai gali praleisti dar daugiau laiko internete. Žinojimas, ką jų atžalos veikia internete ir su kokiomis grėsmėmis jos gali susidurti, tėvams padeda apsaugoti sūnus ir dukteris. skaityti »

Traktoriai vietoj šachmatų figūrų

Ispanijos kaimelyje Hinojosa vyko neįprastos šachmatų varžybos, kuriose vietoj šachmatų figūrų buvo naudojami įvairūs traktoriai. skaityti »

Sukurtas pirmas pasaulyje minkštas robotas

Grupę amerikiečių inžinierių aštuonkojis įkvėpė sukurti absoliučiai minkštą robotą. skaityti »

Iš palydovo padarytos nuotraukos padės išaiškinti skurdžiai gyvenamus rajonus

Stanfordo universiteto mokslininkai sugalvojo būdą, kaip naudojantis palydovo padarytomis Žemės nuotraukomis aptikti vargingus rajonus. skaityti »

Bilo Geitso turto vertė rekordiškai išaugo

Turtingiausio pasaulio žmogaus Bilo Geitso turto vertė pasiekė 90 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Skraidantis robotas tapys paveikslus

Kanados Makgilo universiteto inžinieriai sukūrė skraidančius robotus, kurie geba atvaizduoti paveikslus, naudodami taškų piešimo technologiją. skaityti »

Žiedas, perduodantis mylimojo širdies plakimą

Bendrovė „TheTouch“ sukūrė žiedą „HB Ring“ , leidžiantį pajusti kito žmogaus širdies plakimą. skaityti »

Inovacijų parodoje ir mintimis valdomi įrenginiai, ir virtualios realybės stebuklai

Iki sekmadienio, rugpjūčio 7 d., Vilniaus „Akropolyje“ vyksta išskirtinė inovacijų paroda, kurioje naujausias technologijas ir moderniausius sprendimus vaikams bei jų tėveliams pristato kone tuzinas įmonių ir organizacijų. skaityti »

Pažaiskime su pinigais – finansinės piramidės

JAV ir Europoje vyksta įvairiausių figūrų statymo iš monetų varžybos. skaityti »