„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

Publikuota: 2013 m. birželio 23 d. sekmadienis

Šaltinnis: ucc.lt

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa.

Dėl itin realaus miestų atvaizdavimo simuliatoriuje, žaidimas gali padėti siekiant išsiaiškinti, kodėl tam tikroje miesto zonoje kyla eismo problemos. Su eismo problemomis susiduriama ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose.  

Mike Rose (kompiuterinių žaidimų žaidėjas) rašė blogą apie „SimCity“ naudojimą, siekiant išsiaiškinti, kodėl jo gimtasis miestas Northenden turėjo tiek daug eismo problemų. Northrenden yra santykinai mažas miestas, tad Mike Rose buvo nustebęs, kaip tokio mažo gyventojų tankumo miestas, turi tokias dideles eismo problemas, o sprendimai  dėl eismo pagerinimo nuolat vilkinami.

Mike Rose suprato, kad pagrindinė problema buvo miesto pastatų ir kelių išdėstymas. Per „SimCity“ jis galėjo simuliuoti įvairias situacijas, išbandyti alternatyvius kelius, teritorijas, ieškodamas problemos sprendimo. Savo darbą jis pradėjo ieškodamas Northenden per „Google Maps“ ir atkurdamas savo miesto planą „SimCity“ žaidime.

Jis sukūrė beveik identišką  miesto planą, su visomis eismo problemomis. SimCity tiksliai atkartojo eismo problemas, virtualieji Northenden gyventojai, kaip ir realybėje, taip ir žaidime, strigo eismo spūstyse. Mike Rose neišsprendė eismo spūsčių problemos, bet įrodė, kad su „SimCity“ žaidimu galima atlikti meistrišką miesto simuliaciją ir, kad į šį žaidimą galėtų atkreipti dėmesį žmonės, kurie atsakingi už miesto transportą ir kelių planavimą.

Įkvėptas atkurto miesto problemos tikroviškumo, Mike Rose, nusprendė patikrinti ar „SimCity“ galėtų tiksliai paaiškinti nusikalstamumo lygį tam tikrame mieste. Jis pasirinko „Liberty City“ iš žaidimo „Grand Theft Auto IV“.


„SimCity“ gal ir negali duoti sprendimų dėl miesto problemų, tačiau jis gali pademonstruoti pačią problemą labai aiškiai – virtualiai. Nagrinėdama „Liberty City“ atvejį, Mike Rose pastebėjo, kad mieste yra per mažai policijos įstaigų  lyginant su miesto santykiu. Kitas pastebėjimas buvo, kad yra daug žmonių ir per mažai darbo vietų. Tai rodo, kad žmonės griebiasi nusikaltimų, kadangi neturi nuolatinio darbo ir negali savęs išlaikyti.

Net, jei Mike Rose virtualus miesto atkūrimas yra paprastas eksperimentas naudojant „SimCity“, jis parodė, kad žaidimas gali būti ypač svarbus sprendžiant gyvenimiškas problemas. „SimCity“ gali padėti žmonėms, atsakingiems už miesto eismą, simuliuoti miesto eismą virtualiai ir daryti bandymus,  stebėti, kaip miesto eismas pasikeistų ateityje. SimCity gali būti pirmasis mokomasis žaidimas, kuris padėtų nagrinėti eismo problemas ir rasti sprendimus kaip efektyviau organizuoti eismą. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Triukšmo žemėlapis padės susirasti tylesnį būstą

Kalifornijos technologijos instituto darbuotojas Brendan Farell sukūrė triukšmo žemėlapį, kuriame žmonės gali pasitikrinti triukšmo lygį aplink dominantį būstą, prieš jį įsigydami. skaityti »

„Huawei“ paaiškino, kaip mus veikia telefono ekrano spalvinė temperatūra

Kasdien naudojantis išmaniaisiais įrenginiais, nesunku pastebėti, kad telefonų ir kitų įrenginių ekrano spalvos kartais skiriasi. Tačiau ar susimąstėte, nuo ko tai priklauso ir kaip šios spalvos mus veikia? skaityti »

Telefonus įkraus augalai

Barselonoje įsikūrusi pradedančioji įmonė „Arkyne Technologies“ atrado natūralų būdą įkrauti mobiliuosius telefonus. skaityti »

Kraujo tyrimams Lietuvoje pasitelkiami robotai

Kaune pradėjo veikti vienintelė Baltijos šalyse visiškai robotizuota medicininių tyrimų laboratorija. Pirmasis kraujo tyrimus atliekantis robotas Lietuvoje buvo pastatytas 2014 metais, o dabar sumontuota robotų ir automatinių analizatorių linija. skaityti »

Londone planuojama pastatyti medinį dangoraižį

Londono rajone Barbikane numatoma pastatyti 300 metrų aukščio medinį dangoraižį, pavadintą „Oakwood Tower“. skaityti »

„Samsung“ užpatentavo papildytosios realybės lęšius

Kontaktiniuose lęšiuose bus įtaisyta miniatiūrinė vaizdo kamera ir projektorius, taip pat davikliai, leidžiantys valdyti lęšius judinant vokus ir mirksint. skaityti »

Kodėl žmogui geriau gyventi išmaniuosiuose namuose?

Kaip į mūsų visų kasdienybę įsiveržė išmanieji telefonai, taip, turbūt neilgai trukus, miestus ir gyvenvietes užvaldys ir išmanieji namai. skaityti »

Marškinėliai, parodantys žmogaus vidų

„Virtuali-Tee“ – papildytosios realybės marškinėliai, atvaizduojantys žmogaus vidaus organus. skaityti »

Išmanioji šakutė imituos druskos skonį

Tokijo universitete, „Rekimoto“ laboratorijoje, buvo sukurta išmanioji šakutė, imituojanti druskos skonį burnoje. Kad apgautų žmogaus receptorius, naudojama silpna elektros srovė. skaityti »

Ateityje duris atrakinsime ranka?

Mikroschemų gamintoja „Digiwell“ sukūrė į ranką implantuojamą NFC lustą. Operacija užtrunka vos kelias minutes ir primena paprastą injekciją. skaityti »