„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

Publikuota: 2013 m. birželio 23 d. sekmadienis

Šaltinnis: ucc.lt

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa.

Dėl itin realaus miestų atvaizdavimo simuliatoriuje, žaidimas gali padėti siekiant išsiaiškinti, kodėl tam tikroje miesto zonoje kyla eismo problemos. Su eismo problemomis susiduriama ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose.  

Mike Rose (kompiuterinių žaidimų žaidėjas) rašė blogą apie „SimCity“ naudojimą, siekiant išsiaiškinti, kodėl jo gimtasis miestas Northenden turėjo tiek daug eismo problemų. Northrenden yra santykinai mažas miestas, tad Mike Rose buvo nustebęs, kaip tokio mažo gyventojų tankumo miestas, turi tokias dideles eismo problemas, o sprendimai  dėl eismo pagerinimo nuolat vilkinami.

Mike Rose suprato, kad pagrindinė problema buvo miesto pastatų ir kelių išdėstymas. Per „SimCity“ jis galėjo simuliuoti įvairias situacijas, išbandyti alternatyvius kelius, teritorijas, ieškodamas problemos sprendimo. Savo darbą jis pradėjo ieškodamas Northenden per „Google Maps“ ir atkurdamas savo miesto planą „SimCity“ žaidime.

Jis sukūrė beveik identišką  miesto planą, su visomis eismo problemomis. SimCity tiksliai atkartojo eismo problemas, virtualieji Northenden gyventojai, kaip ir realybėje, taip ir žaidime, strigo eismo spūstyse. Mike Rose neišsprendė eismo spūsčių problemos, bet įrodė, kad su „SimCity“ žaidimu galima atlikti meistrišką miesto simuliaciją ir, kad į šį žaidimą galėtų atkreipti dėmesį žmonės, kurie atsakingi už miesto transportą ir kelių planavimą.

Įkvėptas atkurto miesto problemos tikroviškumo, Mike Rose, nusprendė patikrinti ar „SimCity“ galėtų tiksliai paaiškinti nusikalstamumo lygį tam tikrame mieste. Jis pasirinko „Liberty City“ iš žaidimo „Grand Theft Auto IV“.


„SimCity“ gal ir negali duoti sprendimų dėl miesto problemų, tačiau jis gali pademonstruoti pačią problemą labai aiškiai – virtualiai. Nagrinėdama „Liberty City“ atvejį, Mike Rose pastebėjo, kad mieste yra per mažai policijos įstaigų  lyginant su miesto santykiu. Kitas pastebėjimas buvo, kad yra daug žmonių ir per mažai darbo vietų. Tai rodo, kad žmonės griebiasi nusikaltimų, kadangi neturi nuolatinio darbo ir negali savęs išlaikyti.

Net, jei Mike Rose virtualus miesto atkūrimas yra paprastas eksperimentas naudojant „SimCity“, jis parodė, kad žaidimas gali būti ypač svarbus sprendžiant gyvenimiškas problemas. „SimCity“ gali padėti žmonėms, atsakingiems už miesto eismą, simuliuoti miesto eismą virtualiai ir daryti bandymus,  stebėti, kaip miesto eismas pasikeistų ateityje. SimCity gali būti pirmasis mokomasis žaidimas, kuris padėtų nagrinėti eismo problemas ir rasti sprendimus kaip efektyviau organizuoti eismą. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Lenkijoje išleista kvadratinė moneta

Nacionalinis Lenkijos bankas išleido 35 tūkst. kolekcinių 5 zlotų monetų. Ypatingos jos savo kvadratine forma. Ši moneta sukurta minint Varšuvos monetų rūmų 250 metų jubiliejų. skaityti »

Žmones stebės milžiniška akis

Šveicarai sukūrė skraidyklę „Skye“, primenančią milžinišką akį. Ji sugeba skraidyti minioje tarp žmonių ir jų neužkabinti. skaityti »

Britams bankas svarbesnis už parduotuvę

Trys iš keturių britų norėtų, kad jų rajone būtų banko skyrius. Tai rodo Britanijos banko TSB tyrimas. Taip pat arti namų turėtų būti ir pašto skyrius. skaityti »

Amerikoje sukurta moters išvaizdos robotė

Amerikos bendrovės „Hanson Robotics“ įkūrėjas Davidas Hansonas sukūrė robotą Sofiją, savo išvaizda stulbinančiai panašią į moterį. Robotė netgi gali atkartoti žmogaus mimiką – iki 60 veido išraiškų. skaityti »

Kodėl „Google“ parduoda baisiausių pasaulyje robotų gamintoją?

Susižavėjimą ir pagarbią baimę keliančių robotų gamintojas „Boston Dynamics“ parduodamas. Kodėl „Google“ nebenori ganyti plieninių avių? skaityti »

„Huawei“ ambasadoriumi tapo futbolininkas Lionelis Messis

Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių. skaityti »

„Nike“ sukūrė išmaniuosius batus

„Nike“ paskelbė sukūrusi batus, kurie savaime užsiriša juos užmovus ant kojų. skaityti »

Daugiausia milijardierių gyvena JAV

Leidinio „Forbes“ naujausias reitingas rodo, kad daugiausia milijardierių gyvena Niujorke. Šiame mieste gyvena 79 žmonės, kurių turtas siekia apie 364,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Italų studentai sukūrė origami išvaizdos elektromobilį

Anot projekto autorių, automobilis ne tik važiuos pats automatiškai, bet ir reaguos į vairuotojo nuotaiką – pagal tai kurs atitinkamą atmosferą. skaityti »

Japonijos banke dirbs robotas Pepperis

Japonijos bankas „Mizuho Bank“ planuoja panaudoti kompanijos IBM technologijas ir įdarbinti savo poskyriuose robotus. skaityti »