„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

Publikuota: 2013 m. birželio 23 d. sekmadienis

Šaltinnis: ucc.lt

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa.

Dėl itin realaus miestų atvaizdavimo simuliatoriuje, žaidimas gali padėti siekiant išsiaiškinti, kodėl tam tikroje miesto zonoje kyla eismo problemos. Su eismo problemomis susiduriama ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose.  

Mike Rose (kompiuterinių žaidimų žaidėjas) rašė blogą apie „SimCity“ naudojimą, siekiant išsiaiškinti, kodėl jo gimtasis miestas Northenden turėjo tiek daug eismo problemų. Northrenden yra santykinai mažas miestas, tad Mike Rose buvo nustebęs, kaip tokio mažo gyventojų tankumo miestas, turi tokias dideles eismo problemas, o sprendimai  dėl eismo pagerinimo nuolat vilkinami.

Mike Rose suprato, kad pagrindinė problema buvo miesto pastatų ir kelių išdėstymas. Per „SimCity“ jis galėjo simuliuoti įvairias situacijas, išbandyti alternatyvius kelius, teritorijas, ieškodamas problemos sprendimo. Savo darbą jis pradėjo ieškodamas Northenden per „Google Maps“ ir atkurdamas savo miesto planą „SimCity“ žaidime.

Jis sukūrė beveik identišką  miesto planą, su visomis eismo problemomis. SimCity tiksliai atkartojo eismo problemas, virtualieji Northenden gyventojai, kaip ir realybėje, taip ir žaidime, strigo eismo spūstyse. Mike Rose neišsprendė eismo spūsčių problemos, bet įrodė, kad su „SimCity“ žaidimu galima atlikti meistrišką miesto simuliaciją ir, kad į šį žaidimą galėtų atkreipti dėmesį žmonės, kurie atsakingi už miesto transportą ir kelių planavimą.

Įkvėptas atkurto miesto problemos tikroviškumo, Mike Rose, nusprendė patikrinti ar „SimCity“ galėtų tiksliai paaiškinti nusikalstamumo lygį tam tikrame mieste. Jis pasirinko „Liberty City“ iš žaidimo „Grand Theft Auto IV“.


„SimCity“ gal ir negali duoti sprendimų dėl miesto problemų, tačiau jis gali pademonstruoti pačią problemą labai aiškiai – virtualiai. Nagrinėdama „Liberty City“ atvejį, Mike Rose pastebėjo, kad mieste yra per mažai policijos įstaigų  lyginant su miesto santykiu. Kitas pastebėjimas buvo, kad yra daug žmonių ir per mažai darbo vietų. Tai rodo, kad žmonės griebiasi nusikaltimų, kadangi neturi nuolatinio darbo ir negali savęs išlaikyti.

Net, jei Mike Rose virtualus miesto atkūrimas yra paprastas eksperimentas naudojant „SimCity“, jis parodė, kad žaidimas gali būti ypač svarbus sprendžiant gyvenimiškas problemas. „SimCity“ gali padėti žmonėms, atsakingiems už miesto eismą, simuliuoti miesto eismą virtualiai ir daryti bandymus,  stebėti, kaip miesto eismas pasikeistų ateityje. SimCity gali būti pirmasis mokomasis žaidimas, kuris padėtų nagrinėti eismo problemas ir rasti sprendimus kaip efektyviau organizuoti eismą. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Robotas chameleonas geba keisti spalvą

Amerikos ir Kinijos inžinieriai sukūrė robotą chameleoną, kuris keičia spalvą, atsižvelgdamas į aplinkos foną. skaityti »

Pristatytas telefono dėklas, spausdinantis nuotraukas

Prancūzijos bendrovė „Prynt“ pristatė dėklą išmaniajam telefonui, į kurį įtaisytas spausdintuvas, spausdinantis „Polaroid“ nuotraukas. skaityti »

Ateities drabužiai išduos žmogaus savijautą

Bendrovė „Intel“ siekia sukurti išmaniuosius ateities drabužius. Išmanioji suknelė išskleidžia „sparnus“, pajutusi moters jaudulį. skaityti »

Dirbtinis intelektas pirmą kartą nugalėjo Go čempioną

Nauja „Google“ sukurta dirbtinio intelekto sistema „AlphaGo“ nugalėjo Europos Go žaidimo čempioną 5:0. skaityti »

6 klaidos, kurių verčiau nedaryti savo interneto svetainėje

Dėl geresnio puslapio matomumo, didesnio lankytojų skaičiaus ir paieškų sistemos „Google“ reitingo interneto svetaines tobulina tūkstančiai jų kūrėjų ir savininkų. Vis dėlto neretai daugelis neišvengia keleto pagrindinių klaidų. skaityti »

Pristatyta nauja skraidyklė, valdoma virtualios realybės akiniais

Kinijos bendrovė „Ehang“ naudotojams pristatė skraidyklės „Ghost Drone“ patobulintą versiją. „Ghost Drone 2.0“ bus pradavinėjamas kartu su specialiu virtualios realybės akiniais. skaityti »

Kuriama planšetė akliesiems

Mičigano universiteto inžinierių komanda, vadovaujama profesorės Sile O'Modhrain , nusprendė sukurti planšetinį kompiuterį akliesiems. skaityti »

Sušalo kojos – sušildys batai!

Bendrovės „Digitsole“ sukurti išmanieji batai „Smartshoe“ primena batus, rodytus filme „Atgal į ateitį“. skaityti »

Grožio konkurso nugalėtojus išrinks dirbtinis intelektas

Visi pasaulio gyventojai, besinaudojantys išmaniaisiais telefonais, kviečiami dalyvauti grožio konkurse, kurį vertins dirbtinio intelekto robotai. skaityti »

Sukurta pirštinė, juntanti daiktus per nuotolį

Japonijos Cukubos universiteto mokslininkai sukūrė pirštinę, kuri padeda justi daiktus per atstumą. Tokios pirštinės praverstų esant prasto matomumo sąlygoms po vandeniu. skaityti »