„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

Publikuota: 2013 m. birželio 23 d. sekmadienis

Šaltinnis: ucc.lt

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa.

Dėl itin realaus miestų atvaizdavimo simuliatoriuje, žaidimas gali padėti siekiant išsiaiškinti, kodėl tam tikroje miesto zonoje kyla eismo problemos. Su eismo problemomis susiduriama ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose.  

Mike Rose (kompiuterinių žaidimų žaidėjas) rašė blogą apie „SimCity“ naudojimą, siekiant išsiaiškinti, kodėl jo gimtasis miestas Northenden turėjo tiek daug eismo problemų. Northrenden yra santykinai mažas miestas, tad Mike Rose buvo nustebęs, kaip tokio mažo gyventojų tankumo miestas, turi tokias dideles eismo problemas, o sprendimai  dėl eismo pagerinimo nuolat vilkinami.

Mike Rose suprato, kad pagrindinė problema buvo miesto pastatų ir kelių išdėstymas. Per „SimCity“ jis galėjo simuliuoti įvairias situacijas, išbandyti alternatyvius kelius, teritorijas, ieškodamas problemos sprendimo. Savo darbą jis pradėjo ieškodamas Northenden per „Google Maps“ ir atkurdamas savo miesto planą „SimCity“ žaidime.

Jis sukūrė beveik identišką  miesto planą, su visomis eismo problemomis. SimCity tiksliai atkartojo eismo problemas, virtualieji Northenden gyventojai, kaip ir realybėje, taip ir žaidime, strigo eismo spūstyse. Mike Rose neišsprendė eismo spūsčių problemos, bet įrodė, kad su „SimCity“ žaidimu galima atlikti meistrišką miesto simuliaciją ir, kad į šį žaidimą galėtų atkreipti dėmesį žmonės, kurie atsakingi už miesto transportą ir kelių planavimą.

Įkvėptas atkurto miesto problemos tikroviškumo, Mike Rose, nusprendė patikrinti ar „SimCity“ galėtų tiksliai paaiškinti nusikalstamumo lygį tam tikrame mieste. Jis pasirinko „Liberty City“ iš žaidimo „Grand Theft Auto IV“.


„SimCity“ gal ir negali duoti sprendimų dėl miesto problemų, tačiau jis gali pademonstruoti pačią problemą labai aiškiai – virtualiai. Nagrinėdama „Liberty City“ atvejį, Mike Rose pastebėjo, kad mieste yra per mažai policijos įstaigų  lyginant su miesto santykiu. Kitas pastebėjimas buvo, kad yra daug žmonių ir per mažai darbo vietų. Tai rodo, kad žmonės griebiasi nusikaltimų, kadangi neturi nuolatinio darbo ir negali savęs išlaikyti.

Net, jei Mike Rose virtualus miesto atkūrimas yra paprastas eksperimentas naudojant „SimCity“, jis parodė, kad žaidimas gali būti ypač svarbus sprendžiant gyvenimiškas problemas. „SimCity“ gali padėti žmonėms, atsakingiems už miesto eismą, simuliuoti miesto eismą virtualiai ir daryti bandymus,  stebėti, kaip miesto eismas pasikeistų ateityje. SimCity gali būti pirmasis mokomasis žaidimas, kuris padėtų nagrinėti eismo problemas ir rasti sprendimus kaip efektyviau organizuoti eismą. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Šiuolaikiniai vaikai pinigus taupys skaitmeninėse taupyklėse

Kiekvienas vaikystėje esame turėjęs monetų taupyklę. Kaip vaikai taupys pinigus, jei kažkada pasaulyje nebebus grynųjų? skaityti »

Skeptiškiems tėveliams: 5 faktai apie vaizdo žaidimų naudą

Tyrimai atskleidė, kad saikingos pramogos su vaizdo žaidimais gali teikti naudą ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams. skaityti »

NATO suvažiavimą saugos ereliai

Gegužės 25 d. Briuselyje vyks NATO renginys, kuriame dalyvaus ir JAV prezidentas Donaldas Trampas. Į susitikimą suvažiuos valdžios atstovai iš 29 šalių. skaityti »

Dubajaus gatvėse patruliuoja robotas–policininkas

Į darbą priimtas pirmasis robotas–policininkas. Jis prisijungė prie policininkų būrio Arabų Emyratuose, Dubajuje. skaityti »

Kodėl lietuviai mėgsta atsiskaityti tik gavę prekes?

Mokėjimas už prekes jų pristatymo metu – vienas populiariausių būdų atsiskaityti už internetinius pirkinius Lietuvoje. skaityti »

Kad palinkus prie išmaniųjų kupra neužaugtų...

JAV vykdytas tyrimas parodė, kad nuolatinis žiūrėjimas į išmanųjį telefoną žemyn prilygsta maždaug 27 kilogramų svoriui, pakabintam ant kaklo, o tai pastarajam nėra naudinga. skaityti »

Nauja mobilioji programėlė – unikalus emocinės pagalbos sau būdas

Kiekvienas programėlės naudotojas galės žymėti ir stebėti savo emocinę būklę, tikimasi, kad šis įrankis padės ugdyti emocinį raštingumą. skaityti »

Kvadratinės Latvijos kolekcinės monetos tiražas išgraibstytas akimirksniu

Gegužės pradžioje Latvijos centrinis bankas pradėjo prekiauti nauja kolekcine moneta, skirta Latgalos kongreso šimtmečiui. skaityti »

Išleista Eurovizijos konkursui skirta moneta

Nacionalinis Ukrainos bankas gegužės 11 d. pradės prekiauti kolekcine moneta, skirta „Eurovizijos 2017“ konkursui. skaityti »

Mokslas atskleidė, ko reikia norint sukurti genialų protą

Intelektas – nėra būtinas genijaus požymis, svarbus žmogaus kūrybiškumas ir atkaklumas. skaityti »