Slovėnijoje populiarėja skaitmeniniai antkapiai

Publikuota: 2017 m. birželio 3 d. šeštadienis

Vienose Slovėnijos miesto Mariboro kapinėse pasirodė unikalus antkapis su didžiuliu jutikliniu ekranu, kuriame galima  peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus.

Toks neįprastas antkapis pastatytas Janezui Mlakarui, mirusiam 2000 m. Jį sukūrė bendrovė „Bioenergija“ kartu su Mariboto universiteto profesoriumi Milanu Zormanu.

Kai antkapyje įtaisyti jutikliai aptinka lankytoją, ekrane automatiškai pradedamos rodyti nuotraukos ir vaizdo įrašai apie mirusio gyvenimą. Lankytojui išėjus, ekranas išsijungia, taupydamas elektros energiją.

Toks 48 colių multimedijos ekranas kainavo tris  tūkstančius eurų. „Bioenergija“ atstovai teigia, kad gavo jau keletą skaitmeninių antkapių užsakymų.

Šaltinis: PSM7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Peloton“ sukūrė dviratį-treniruoklį su operacine sistema „Android“

„Peloton“ į dviratį-treniruoklį integravo 21,5 colio įstrižainės ekraną ir operacinę sistemą „Android“. skaityti »

Bus galima įsigyti ir auksinį „HTC One“

„GoldGenie“ išleido ekskliuzyvinius išmaniojo telefono „HTC One“ modelius aukso, rožinio aukso ar platinos korpusu. skaityti »

6 būdai, kaip žaidimai gali padėti užtikrinti tinkamą sveikatos priežiūrą

Internete vis daugėja straipsnių kaip kompiuteriniai žaidimai gali padėti spręsti įvairias sveikatos problemas. Pateikiame trumpą apžvalgą, ką kartu gali nuveikti žaidimų industrija ir sveikatos priežiūros institucijos. skaityti »

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų klases, kur moksleiviai galėtų mokytis įvairių dalykų dirbdami darbą kartu, o mokytojai galėtų kurti išsamias programas, kurios būtų susietos su mokymo programa. skaityti »

Gandas: „iOS 7“ turės „LinkedIn“ integraciją

Operacinės sistemos mobiliems įrenginiams „iOS 7“ bandomojoje versijoje rastas programinis kodas rodo, jog „Apple“ gali naujausioje „iOS“ versijoje, kuri pasirodys rudenį, įdiegti populiaraus socialinio tinklo „LinkedIn“ sąsają. skaityti »

„Mercedes“ kuria nuo avarijų apsaugotą automobilį

Šių metų pabaigoje kompanija „Daimler“ pradės į savo „Mercedes-Benz“ automobilius diegti sistemą „Car-to-X“, kuri leis mašinoms „bendrauti“ vienoms su kita ir kitais kelių infrastruktūros objektais. skaityti »

Robotas „Hubo 2“ išmoko „Gangnam Style“ šokį

Pietų Korėjo mokslininkai sukūrė robotą, kurį galima išmokyti atlikti šokių judesius. Jo repertuare – ir raitelio judesius primenantis šokis pagal garsųjį hitą „Gangnam Style“, išgarsinusį Pietų Korėjos dainininką Psy. skaityti »

Rihannos kanalas tapo populiariausias „YouTube“

Dainininkės Rihannos kanalas tapo populiariausias „YouTube“ – birželio 18 dieną ji aplenkė buvusį lyderį Justiną Bieberį. skaityti »

Mokslininkai išmoko kurti patalpų 3D modelius pagal mikrofonų duomenis

Lozanos federalinės politechnikos mokyklos Audiovizualinių komunikacijų laboratorijos darbuotojai sukūrė technologiją, leidžiančią kurti virtualius patalpų 3D modelius pagal mikrofonų duomenis. skaityti »

Anglų kalbos žodyne – nauja „tweet“ reikšmė

Oksfordo anglų kalbos žodyno (angl. Oxford English Dictionary) sudarytojai pranešė, kad nuo šiol žodis „tweet“ turės naują reikšmę, susijusią su socialiniu tinklu „Twitter“. skaityti »