Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis.
Šaltinis: ucc.lt
Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis.
True office – tai metų trukmės “start–up”, kuris pasiekė sėkmę, kai buvo panaudotas siekiant sužaidybinti finansinių paslaugų mokymus. Šiuo metu programa yra testuojama trijuose bankuose. Siekiama, kad „True Office“ mokytų darbuotojus laikytis teisinių reikalavimų, o į tai bus įtraukti gyvenimiški pavyzdžiai, bei sužaidybinimo elementai.
Tradiciniai mokymo metodai dažnai stabdo ir atitraukia darbuotojus nuo realaus mokymosi. “Tradiciniai darbuotojų apmokymai yra viena iš labiausiai nemėgstamų įmonės sričių, visi tiesiog nori grįžti greičiau atgal prie darbo”, – sako Adam Sodowick, „True Office“ steigėjas ir generalinis direktorius. O „True Office“ yra kitoks, jis suteikia darbuotojams laisvę tokiu tempu, kokiu jam priimtina tyrinėti įvairias situacijas, pavyzdžiui, kovos su pinigų plovimu ir pan. Per tokį interaktyvų žaidimą ir įtraukiančias, jaudinančias istorijas, įmonės darbuotojai yra skatinami mokytis ir eksperimentuoti, kas nulemia geresnių rezultatų pasiekimą realiame darbe.
„True Office“ prietaisų skydelis sukurtas taip, kad aukštesnieji įmonę valdantys organai, gali analizuoti bendrą darbuotojų našumą ir, jeigu to reikia, imtis atitinkamų veiksmų. Labai svarbu, kad sužaidybinimo sistema gali kaupti darbuotojų taškus, juos reitinguoti. Nepaisant daugelio „True Office“ privalumų, yra ir nenumatytų sužaidybinto mokymo proceso padarinių. Darbuotojai, kurie nesupranta sužaidybinimo, gali suvokti mokymą kaip paprastą žaidimą, ir nežiūrėti į tai rimtai.