„True office“ – sužaidybinta finansinių paslaugų mokymų programa

Publikuota: 2012 m. spalio 6 d. šeštadienis

Šaltinis: ucc.lt

Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis.

True office – tai metų trukmės “start–up”, kuris pasiekė sėkmę, kai buvo panaudotas siekiant sužaidybinti finansinių paslaugų mokymus. Šiuo metu programa yra testuojama trijuose bankuose. Siekiama, kad „True Office“ mokytų darbuotojus laikytis teisinių reikalavimų, o į tai bus įtraukti gyvenimiški pavyzdžiai, bei sužaidybinimo elementai.

Tradiciniai mokymo metodai dažnai stabdo ir atitraukia darbuotojus nuo realaus mokymosi. “Tradiciniai darbuotojų apmokymai yra viena iš labiausiai nemėgstamų įmonės sričių, visi tiesiog nori grįžti greičiau atgal prie darbo”, – sako Adam Sodowick, „True Office“ steigėjas ir generalinis direktorius. O „True Office“ yra kitoks, jis suteikia darbuotojams laisvę tokiu tempu, kokiu jam priimtina tyrinėti įvairias situacijas, pavyzdžiui, kovos su pinigų plovimu ir pan. Per tokį interaktyvų žaidimą ir įtraukiančias, jaudinančias istorijas, įmonės darbuotojai yra skatinami mokytis ir eksperimentuoti, kas nulemia geresnių rezultatų pasiekimą realiame darbe.

„True Office“ prietaisų skydelis sukurtas taip, kad aukštesnieji įmonę valdantys organai, gali analizuoti bendrą darbuotojų našumą ir, jeigu to reikia, imtis atitinkamų veiksmų. Labai svarbu, kad sužaidybinimo sistema gali kaupti darbuotojų taškus, juos reitinguoti. Nepaisant daugelio „True Office“ privalumų, yra ir nenumatytų sužaidybinto mokymo proceso padarinių. Darbuotojai, kurie nesupranta sužaidybinimo, gali suvokti mokymą kaip paprastą žaidimą, ir nežiūrėti į tai rimtai.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

AGAI pristatyta interaktyvi pilotų mokymo programa

VGTU A. Gustaičio aviacijos institute pristatyta nauja kompiuterinė teorinio mokymo pilotams įranga (ATPL ctb, PPL ctb), parengta pagal Oksfordo aviacijos akademijos pilotų mokymo programas. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »