Vaikščiojimo treniruoklis su „langu“ į virtualų pasaulį

Publikuota: 2008 m. rugpjūčio 4 d. pirmadienis

Tsukuba Universiteto (Japonija) inžinieriai sukūrė medicininės paskirties vaikščiojimo treniruoklį, turintį specialų lenktos formos ekraną – „langą“ į virtualų pasaulį. Įrenginiu gali naudotis iki 80kg sveriantis asmuo, maksimalus ėjimo greitis 1m/s, didžiausias žingsnio ilgis – 80cm. Ekrano apžvalgos kampas – 270 laipsnių horizontaliai ir 60 laipsnių vertikaliai. Kol kas gaminio projektavimas nėra baigtas, tačiau ateityje tikimasi jį panaudoti pacientų, patyrusių insultą ar kitas traumas, reabilitacijai.

Virtuali realybė tokiame treniruoklyje veikia kaip motyvuojantis veiksnys. Patyrus traumas, žmogui dažnai sunku prisiversti atlikti vienus ar kitus fizinius pratimus, kadangi jie neretai sukelia skausmą (pavyzdžiui, po sudėtingų lūžių). Įsivaizduojama kompiuterio sugeneruota aplinka šį procesą gali padaryti daug įdomesnį – galima įsivaizduoti, jog eini arba bėgi lauke, nors iš tikrųjų tai vyksta uždaroje patalpoje. Be to, ekrane galima rodyti iš esmės kokius tik nori vaizdus – pavyzdžiui, kompiuterinį žaidimą. Nors prietaisas kol kas dar neturi integracijos su žaidimų kompiuteriais, idėja verta dėmesio – keičiant vaizdą ir interaktyvumo lygį, motyvuoti sportuoti galima skirtingus žmones.

 

Šaltinis: Technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

12 įdomių faktų apie Vilniaus turistus

Vilniuje turistų skaičius nuolat auga – Lietuvos sostinę, kaip dar nepažintą ir neatrastą pasaulio kampelį, renkasi vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių šalių, bet ir iš tolimojo užsienio. skaityti »

Kas telefone svarbiausia jaunimui?

Patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį jaunam žmogui renkantis naują, tačiau ne patį brangiausią telefoną, dalinosi „Samsung“ rinkodaros koordinatorius Jonas Ožekauskas. skaityti »

Estijoje pristatoma brangiausia pasaulio moneta

Į Estijos sostinę atkeliavo brangiausia pasaulyje moneta – sidabrinis pinigas iš 1794 m. JAV išleistų dolerių partijos. skaityti »

Robotas humanoidas nesupyksta pargriautas

„Boston Dynamics“ pristatė naują roboto humanoido „Atlas“ versiją. Nukritęs robotas sugeba pats savarankiškai atsistoti. skaityti »

Suomijos vyriausybė išleido proginę euro monetą garsiausiam visų laikų šalies konditeriui pagerbti

150-ųjų Karlo Fazerio (Karl Fazer) – garsiausio Suomijos konditerio ir iki šių dienų gyvuojančios „Fazer“ įmonės įkūrėjo – gimimo metinių proga Suomijos vyriausybė išleido konditerio vardo kolekcines 10-ies ir 20-ies eurų nominalo monetas. skaityti »

KTU absolvento sukurtą prietaisą „DataLinker“ naudoja geriausi pasaulio buriuotojai

Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Ričardas Novošinskas, vadovaujantis įmonei „SailRacer.net“, o laisvalaikiu buriuojantis, sukūrė prietaisą, padėsiantį buriavimo varžybose dalyvaujančioms jachtų įguloms lengviau apdoroti laivo duomenis. skaityti »

Automatinės kėdės – tvarkingam biurui

„Nissan“ įgyvendino reklaminę akciją, kurios metu pademonstravo, kaip automatiškai į savo vietas susistato kėdės. skaityti »

Kanadoje įrengti trimetriniai bankomatai krepšininkams

Toronte įrengti bankomatai krepšininkams, kurių ekraną net krepšininkas gali pasiekti tik pašokdamas į viršų. skaityti »

„Microsoft“ kuria virtualų ateities futbolą

„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole. skaityti »

„BPS Sberbank“ išleido romantiškas monetas

Baltarusijos bankas „BPS Sberbank“ artėjant šv. Valentino šventei išleido progines sidabrines monetas su kačiukais ir triušiukais. skaityti »