Vaikščiojimo treniruoklis su „langu“ į virtualų pasaulį

Publikuota: 2008 m. rugpjūčio 4 d. pirmadienis

Tsukuba Universiteto (Japonija) inžinieriai sukūrė medicininės paskirties vaikščiojimo treniruoklį, turintį specialų lenktos formos ekraną – „langą“ į virtualų pasaulį. Įrenginiu gali naudotis iki 80kg sveriantis asmuo, maksimalus ėjimo greitis 1m/s, didžiausias žingsnio ilgis – 80cm. Ekrano apžvalgos kampas – 270 laipsnių horizontaliai ir 60 laipsnių vertikaliai. Kol kas gaminio projektavimas nėra baigtas, tačiau ateityje tikimasi jį panaudoti pacientų, patyrusių insultą ar kitas traumas, reabilitacijai.

Virtuali realybė tokiame treniruoklyje veikia kaip motyvuojantis veiksnys. Patyrus traumas, žmogui dažnai sunku prisiversti atlikti vienus ar kitus fizinius pratimus, kadangi jie neretai sukelia skausmą (pavyzdžiui, po sudėtingų lūžių). Įsivaizduojama kompiuterio sugeneruota aplinka šį procesą gali padaryti daug įdomesnį – galima įsivaizduoti, jog eini arba bėgi lauke, nors iš tikrųjų tai vyksta uždaroje patalpoje. Be to, ekrane galima rodyti iš esmės kokius tik nori vaizdus – pavyzdžiui, kompiuterinį žaidimą. Nors prietaisas kol kas dar neturi integracijos su žaidimų kompiuteriais, idėja verta dėmesio – keičiant vaizdą ir interaktyvumo lygį, motyvuoti sportuoti galima skirtingus žmones.

 

Šaltinis: Technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »