Pastebima, kad jauni žmonės vengia socialinių žaidimų, išskyrus atvejus, kai jie teikia jiems tiesioginę naudą. Tačiau žaidžiant „Grantoo“ „Įdomiausias žmogus pasaulyje” suteikiamos stipendijos, o tai labai vilioja vartotojus.
Šaltinis: ucc.lt
Pastebima, kad jauni žmonės vengia socialinių žaidimų, išskyrus atvejus, kai jie teikia jiems tiesioginę naudą. Tačiau žaidžiant „Grantoo“ „Įdomiausias žmogus pasaulyje” suteikiamos stipendijos, o tai labai vilioja vartotojus. „Grantoo“ – socialinių žaidimų platforma, kuri suteikia galimybę studentams, norintiems konkuruoti vienam su kitu, laimėti studijų dotacijas ir aukoti labdarai žaidimų turnyrų metu.
„Grantoo“ paleido bandomąją versiją šį pavasarį, atverdami savo platformą visiems studentams su „.edu” elektroninio pašto adresu. Per bandymo laikotarpį, bendrovė suteikė daugiau nei 30 tūkst. dolerių studijų dotacijų ir paaukojo daugiau nei 10 tūkst. dolerių kartu su Kalifornijos, Berkeley, Stanford, Yale ir kitais universitetais bei institucijomis. Dabar „Grantoo“ žaidimai yra prieinami nemokamai visiems, norintiems žaisti. Platformos paleidimas taip pat smarkiai padidino bendrovės akcijas.
Iš pradžių „Grantoo“ žaidimų platformą buvo galima rasti tik internete, bet jos įkūrėjai Dimitri Sillamä ir Mikhael Naayem siekė paleisti ją universitetuose, įtraukti į mobiliąsias technologijas. Norėdami plačiau išplatinti žinią apie savo produktą bei pritraukti daugiau dalyvių, „Grantoo“ paskelbė, jog bendrovės pradinis kapitalas pasiekė 1,7 milijono dolerių iš daugelio Europos įmonių ir investuotojų, tokių kaip Olivier Legrain ar Pierre Lavail.
„Grantoo“ siekia spręsti problemas, pavyzdžiui, milžiniškos studentų skolos ar net didelis mokslo nuvertėjimas Amerikoje per pastarąjį dešimtmetį. „Grantoo“ leidžia universitetų ar koledžų studentams užsidirbti stipendijas, padeda padengti išlaidas už mokslą. Studentai savo ruožtu turėtų paaukoti dalį gauto laimėjimo jų pasirinktam labdaros projektui (akcijai prieš badą, sveikatos priežiūrai ar labdaros organizacijoms „Engineers Without Borders“, MAMA ir kt.).
Kodėl sukurta sistema veiksminga? Tradiciškai, įmonės, aukodamos labdarai ar akademinėms stipendijoms, daug naudos iš to negauna. Todėl „Grantoo“ suteikia savo platformą partnerių prekės ženklų plėtros galimybėms, leidžia bendrovėms pritaikyti turnyrą taip, kad jo sąsaja atspindėtų norimą prekės ženklą. Be to, laimėję studentai, bendru susitarimu įtraukiami kaip firmų šalininkai internete ir socialiniuose tinkluose. Jau surengti turnyrai, remiami „WePay“, KRED, „Grooveshark ir AVG“, „Siūlam“, dar daugiau kompanijų laukia eilėje.
Toliau „Grantoo“ planuoja plėstis vienoje karščiausių šiandienos temų – socialinių žaidimų ir nedarbo sferoje. Be to, lapkričio mėnesį paleidžiami nauji mobilieji žaidimai, veiksiantys „iOS“ ir „Android“. Bendrovė priima didelius iššūkius ir mano pasirinkę teisingą kryptį.