BMW pristato ribotos laidos dviračius „BMW Cruise M Bike“

Publikuota: 2016 m. balandžio 28 d. ketvirtadienis

Koncernas BMW išleido ribotos laidos dviračius „BMW Cruise M Bike“, kurie skirti pažymėti kompaktiško sportinio modelio „BMW M2 Coupe“ debiutą. Pagrindinis šių dviračių išskirtinumas – ryškiai mėlyna rėmo spalva „Long Beach metallic“, atitinkanti oficialią sportinio kupė spalvą.

Koncernas ketina pagaminti 1 500 šio dviračio modelių, kurie, kaip ir jų stilistiką įkvėpęs „BMW M2 Coupe“, išsiskiria savo valdymo ypatybėmis ir veržlumu. Įmantrus dviračio rėmas, primenantis motociklo formą, yra hidroformavimo būdu pagamintas iš aliuminio. Kruopščiai išdirbti ir nugludinti rėmo jungiamieji taškai sukuria vientiso, skulptūriško dizaino įspūdį.

Šie dviračiai aprūpinti anglies pluošto komponentais – balnelio iškyša ir vairo tarpinėmis, – kurie pabrėžia sportines M ženklo charakteristikas. Palyginti su ankstesniais BMW dviračiais, šie turi didesnius 28 colių skersmens ratus, 30 pavarų grupę, hidraulinius-diskinius „Shimano“ stabdžius. Kiekvienas šios ribotos serijos dviratis yra pažymėtas specialiu ženkliuku ant vairo kolonėlės.

Neseniai debiutavęs sportinis automobilis „BMW M2 Coupe“ turi naujai koncerno sukurtą 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. Maksimali variklio išvystoma galia siekia 272 kW (370 AG). Nuo 0 iki 100 km/val. greičio jis pajėgus įsibėgėti per 4,3 sekundės, maksimalus išvystomas greitis yra elektroniškai apribotas iki 250 km/val.

Ribotos laidos „BMW Cruise M Bike“ dviračių kaina prasideda nuo 1,4 tūkst. eurų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vilniečiai yra vieni iš laimingiausių gyventojų Europoje

Kas trejus metus vykdomas „Eurobarometro“ tyrimas parodė, kad vilniečiai yra vieni iš labiausiai vertinančių savo gyvenimo kokybę Europoje. skaityti »

„Muzikos salę“ aplankys pasaulinės muzikos rinkos ekspertai

„Muzikos salę“, kuri vasario 25–28 dienomis įsikurs Tarptautinėje Vilniaus knygų mugėje, aplankys ir pasaulinės muzikos rinkos ekspertai. skaityti »

Nacionalinės bibliotekos knygos keliauja ten, kur jų reikia labiausiai

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka įgyvendina ilgalaikę socialinę iniciatyvą „Knyga su sriuba“. skaityti »

Pasaulio nekilnojamojo turto vertė pasiekė 217 trln. dolerių

Viso pasaulyje iškasto aukso vertė 36 kartus mažesnė už vis didėjančią pasaulio nekilnojamojo turto vertę. skaityti »

Lietuva pristatoma Kazachstano kelionių organizatoriams, žiniasklaidos ir verslo atstovams

Lietuvos generalinis konsulatas Almatoje kartu su Kazachstano įmone „TOO TRAVELCOM“ vasario 1– 6 dienomis organizuoja informacinį-pažintinį turą po Lietuvą Kazachstano kelionių organizatoriams, žiniasklaidos ir verslo atstovams. skaityti »

Pristatytas geriausias CANON profesionalus fotoaparatas

Bendrovė „Canon“ pristatė savo geriausią profesionalų veidrodinį fotoaparatą „EOS-1D X Mark II“. skaityti »

Elektroninės paslaugos spartina NŽT darbą

Dalį savo paslaugų perkėlusi į elektroninę erdvę, Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) užtikrino daug greitesnį sprendimų priėmimą ir žemėtvarkos planavimo dokumentų patikrą. skaityti »

Petras Masiulis paskirtas „Tele2“ Baltijos šalių direktoriumi

„Tele2“ grupės valdyba paskyrė Petrą Masiulį vadovauti „Tele2“ veiklai Baltijos šalių regione. Jis vadovaus „Tele2“ plėtrai Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir bus atsakingas už įmonės verslo sėkmę visose trijose šalyse. skaityti »

Turistus vilioti turime naujausiomis technologijomis ir e. rinkodara

Antrus metus organizuotame „Miestų forumo“ renginyje ekonomistai, verslininkai ir politikai diskutavo apie tai, kokios strategijos šiais metais turėtų griebtis didieji ir mažieji šalies miestai siekdami prisivilioti didesnį turistų srautą. skaityti »

Naujųjų metų tikslus pasiekia tik kas dešimtas europietis

Tyrimai rodo, kad tik 11 proc. Europos gyventojų pasiekia savo užsibrėžtus Naujųjų metų tikslus. Kaip teigia vartotojų elgsenos ekspertai, dažniausia to priežastis – pernelyg nerealistiški lūkesčiai. skaityti »