LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 1 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kas ketvirtas lietuvis 2016-aisiais skolinosi pinigų

Gyventojų įpročiai kinta, o vartojimo kreditai jau nebėra tabu. Tyrimas atskleidė, kad net 24 proc. lietuvių praėjusiais metais skolinosi pinigus įvairioms reikmėms patenkinti. skaityti »

Pasaulio turtingieji dar praturtėjo

„Bloomberg Billionaires Index“ duomenimis, pasaulio turtingųjų turtas išaugo 5,7 proc. skaityti »

Aptartos ekonomikos augimą ir finansų stabilumą užtikrinančios priemonės

Finansų ministras Vilius Šapoka su Europos Audito Rūmų nariu Rimantu Šadžiumi aptarė Rūmų finansinių ir veiklos auditų ataskaitas Lietuvai aktualiais klausimais. skaityti »

Dalį pajamų sutaupyti pavyksta kas antram namų ūkiui

Apie pusė namų ūkių sutaupo dalį pajamų. Dažniausiai per mėnesį buvo atidedama nuo 31 iki 150 Eur – tokią sumą įvardijo apie pusė namų ūkių, kuriems 2016 m. pirmąjį pusmetį pavyko bent šiek tiek sutaupyti. skaityti »

Memelio ir Rusnės pinigams – 100 metų

Lygiai prieš 100 metų, 1917-aisiais, net trys Klaipėdos krašto miestai pradėjo leisti savo pinigus. Pirmieji pasistengė didžiausios Lietuvos teritorijoje esančios Rusnės salos gyventojai. skaityti »

Pramonininkai finansų ministrui pateikė pasiūlymus, kaip didinti šalies konkurencingumą

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentas Robertas Dargis, viceprezidentas Stasys Kropas ir vykdomoji direktorė Giedrė Švedienė su finansų ministru Viliumi Šapoka aptarė būdus didinti šalies ūkio konkurencingumą. skaityti »

Šūsnis popierinių liudijimų keis elektroniniai

Nuo sausio 2 d. vilniečiai daug paprasčiau ir greičiau tvarkys įvairius su dokumentais susijusius reikalus – nebereikės kaskart pateikinėti popierinio gimimo, santuokos, ištuokos, mirties ir kitų liudijimų. skaityti »

Apdovanoti geriausi 2016 metų Lietuvos robotų kūrėjai

Gruodžio 30 d. M. Mažvydo bibliotekoje buvo apdovanoti verslo ir mokslo atstovai už pasiekimus robotikos srityje pagal Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) kartu su Ūkio ministerija ir DELFI gruodžio mėn. vykdytą projektą „Aš, Robotas“. skaityti »

Plečiamas verslo finansavimo priemonių spektras

Nuo 2017 m. Ūkio ministerijai atsiras galimybė įgyvendinti naujas eksporto kredito ir faktoringo garantijų priemones. skaityti »

Populiarėja darbas komandiruočių principu

Statistika rodo, kad Lietuvos darbdaviai aktyviai samdo darbuotojus vietos įmonėse ir siunčia juos į komandiruotes užsienyje arba pas darbdavį kitoje šalyje. skaityti »