LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 1 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Prezidentė pasveikino Valdą Adamkų jubiliejaus proga

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasveikino Prezidentą Valdą Adamkų 90 metų jubiliejaus proga. skaityti »

Daugiau IT specialistų – didesnis vidutinis atlyginimas

Palyginti mažas dirbančių IT sektoriuje skaičius daro neigiamą įtaką vidutinio darbo užmokesčio statistikai skaityti »

Memorandumu stiprinama Lietuvos ir Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos partnerystė

LR ūkio ministras E. Gustas Madride aptars galimybę Lietuvoje organizuoti 6-ąjį Europos kaimo turizmo kongresą ir bendradarbiavimą turizmo srityje. skaityti »

Septyni iš dešimties jaunuolių taupo ateities tikslams

SEB banko užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 68 proc. 18-25 metų jaunuolių kas mėnesį atideda lėšų nenumatytiems atvejams ar ateities pirkiniams. skaityti »

Nacionalinėje bibliotekoje netrukus bus atverta „Diplomatijos lentyna“

Jau ateinantį mėnesį Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos lankytojams bus atverta „Diplomatijos lentyna“. skaityti »

Prezidentas Valdas Adamkus jubiliejų švęs Vytauto Didžiojo universitete

Lapkričio 3-ąją prezidentui Valdui Adamkui sukanka 90-metų. Garbingą jubiliejų V. Adamkus švęs Vytauto Didžiojo universitete (VDU), kuriame jis eina Tarybos pirmininko bei Atkuriamojo Senato nario pareigas. skaityti »

SEB: Lietuvos gyventojai savo finansinę padėtį vertina 4 iš 10 balų

SEB banko atlikto Baltijos šalių gyventojų finansinio saugumo tyrimo duomenimis, Lietuvos gyventojai savo finansinę padėtį pagal dešimties balų sistemą vertina 4,4 balo. skaityti »

Seimo komisijos pirmininkė L. Dmitrijeva įteikė padėką jaunimo centro „Mes patys“ vadovei

Seimo Narkomanijos ir alkoholizmo prevencijos komisijos pirmininkė Larisa Dmitrijeva spalio 26 d. lankėsi Vilniaus atviro jaunimo centre „Mes patys“, įsikūrusiame Grigiškėse, kur susitiko su jos vadove Tatjana Černiavskiene. skaityti »

Naujas LVK narys: Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacija

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) 2016 m. spalio 25 d. padidino savo narių gretas – prie konfederacijos prisijungė Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacija (LVLKA). skaityti »

Lietuvos verslininkai atranda „Amazon“

„Amazon“ vertinimu, jų kompanijos platformoje veikia apie 10 stambių lietuviškų verslų ir dar bent 100 mažesnių, kurie taip pat džiaugiasi augančia apyvarta. skaityti »