LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 1 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Keturios priežastys, kodėl Lietuvos įmonėms atėjo metas augti

Prieš porą metų stebėjome įmonių kūrimo bumą. 2013 metais buvo įkurta daugiau negu 11,5 tūkstančio mažų ir vidutinių įmonių, 2014 metais – daugiau negu 12 tūkstančių. skaityti »

Mažinamos tarptautinio tarptinklinio ryšio paslaugų Europos Sąjungoje kainos

Nuo 2016 m. balandžio 30 d. visoje Europos Sąjungoje (ES) mažinamos tarptautinio tarptinklinio ryšio paslaugų (roaming‘o) kainos vartotojams. skaityti »

Baltijos šalių verslininkų prioritetai – inovacijos, produktyvumas ir naujos rinkos

Sąnaudų mažinimas, pajėgumų didinimas ar plėtra šiandieninėse rinkose nebėra didžiųjų Baltijos šalių įmonių pagrindiniai uždaviniai norint prisitaikyti prie pasikeitusių geopolitinių ir ekonominių sąlygų. skaityti »

Išrinkta nauja LNTPA valdyba

Balandžio 27 d. visuotiniame Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) susirinkime buvo išrinkta nauja valdyba. skaityti »

BMW pristato ribotos laidos dviračius „BMW Cruise M Bike“

Koncernas BMW išleido ribotos laidos dviračius „BMW Cruise M Bike“, kurie skirti pažymėti kompaktiško sportinio modelio „BMW M2 Coupe“ debiutą. skaityti »

Projekto „Bibliotekos pažangai 2“ nuveikti darbai pristatomi veiklos ataskaitoje

Metų pradžioje Nacionalinė biblioteka kartu su Kultūros ministerija paskelbė kvietimą viešosioms bibliotekoms teikti bendruomenėms skirtų projektų paraiškas daliniam finansavimui gauti. skaityti »

BMW išleis 100 išskirtinės išvaizdos 7 serijos sedanų

Vokietijos koncernas BMW ketina išleisti savo šimtmečio jubiliejui skirtus 7 serijos modelius su „BMW Individual“ paketu. skaityti »

Gyvūnų globos organizacija „Lesė“ rengė jau tradicija tapusią sterilizacijos akciją

Kovo 29–balandžio 8 dienomis Vilniaus apskrityje gyvūnų globos organizacija „Lesė“ jau trečius metus iš eilės rengė jau beveik tradicine tampusią nemokamos sterilizacijos akciją beglobiams gyvūnams. skaityti »

Atidaroma Prezidento Valdo Adamkaus biblioteka

Balandžio 29-oji bus istorinė diena – Kaune po restauracijos atidaroma Prezidento Valdo Adamkaus biblioteka-muziejus. skaityti »

Greitį mėgstančius vairuotojus drausmins išmanieji šviesoforai

Pernai valstybinės reikšmės keliuose buvo įdiegta naujovė – išmanieji šviesoforai, kurie į greičio viršijimą reaguoja raudonu signalu. Įvertinus jų efektyvumą, per artimiausius trejus metus tokių šviesoforų gerokai padaugės. skaityti »