LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 1 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Naudingi patarimai tėvams, kaip su vaikais kalbėti apie pinigus

Tėvai (globėjai), auklėdami savo vaikus, stengiasi suteikti jiems kuo daugiau žinių, susijusių su įvairiomis gyvenimo sritimis. skaityti »

Prezidentūroje pagerbtas Metų vadovas

Š. m. kovo 16 dienos pavakarę Prezidentūroje vykusioje iškilmingoje ceremonijoje jau šešioliktą kartą paskelbtas ir apdovanotas 2015 metų vadovas. Juo tapo UAB „Lietuvos energija“ generalinis direktorius dr. Dalius Misiūnas. skaityti »

Lojalumo programa – kliento ištikimybei stiprinti

Vis daugiau prekybininkų siekia klientų pasitikėjimo diegdami lojalumo programas. Tinklaraštis „Selfstart“ paskelbė įvairių tyrimų duomenų, skirtų lojalumo programoms. skaityti »

BMW salonuose – atnaujinta firminių dviračių gama

Artėjantį šiltąjį metų sezoną BMW pradeda pristatydama atnaujintą savo universalių miesto dviračių gamą. skaityti »

Lietuvos valstybės tarnybai – aukščiausias įvertinimas Azerbaidžane

Lietuvos institucijos nuo šiol talkins Azerbaidžanui siekiant narystės Europos Sąjungoje (ES). skaityti »

Vilniaus meras Kanuose atsiėmė prestižinį Europos ateities miestų apdovanojimą

Vilniaus meras Remigijus Šimašius atvyko į Kanuose (Prancūzija) kasmet vykstančią nekilnojamojo turto parodą MIPIM. skaityti »

Milijonas pajamų deklaracijų – išmaniuoju telefonu

VMI jau paruošė 1,8 mln. pajamų deklaracijų, iš kurių daugiau nei milijoną galima pateikti pasinaudojus nemokama programėle telefonams „e.VMI“. skaityti »

Paskelbti „Pasaulinių „Sony“ fotografijos apdovanojimų“ konkurso nugalėtojai Lietuvoje

Paskelbta, kad lietuvis fotografas Darius Jakubauskas (22 m.) tapo prestižinio 2016 m. „Pasaulinių „Sony“ fotografijos apdovanojimų“ konkurso nacionalinio Lietuvos apdovanojimo 1-osios vietos nugalėtoju. skaityti »

Prisijungus prie SEPA, vietiniai ir europiniai mokėjimai vyksta vienodomis sąlygomis

Nuo 2016-ųjų Lietuvai prisijungus prie vieningos mokėjimų eurais erdvės (SEPA), visi mokėjimai eurais vyksta tokiomis pačiomis sąlygomis tiek šalies viduje, tiek kitose Europos valstybėse SEPA erdvėje. skaityti »

Skelbiama Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų nacionalinė atranka

Ūkio ministerija iki š. m. gegužės 9 d. kviečia įmones ir organizacijas teikti paraiškas dalyvauti 2016 m. Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų nacionalinėje atrankoje. skaityti »