LG pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 1 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristatė naują prekės ženklo strategiją „It‘s All Possible“. Ja siekiama pabrėžti kompanijos pasiryžimą teikti diferencijuotas vertybes ir patirtį, plėtoti į vartotojus orientuotus produktus ir paslaugas.

„Prekės ženklo strategija „It‘s All Possible“ norime įrodyti, kad nesame tiesiog gamintojas. Mums rūpi pasiūlyti vartotojams jiems aktualius ir naudingus sprendimus, savo produktais skatinti gerąjį pokytį kasdieniniam gyvenime. Tam įkvėpimo, visų pirma, semiamės iš vartotojų visame pasaulyje“ – sakė Ki-wan Kim, „LG Electronics“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

Šūkiu „It‘s All Possible“ LG sieks stiprinti prekinio ženklo bendrumą su vartotojais. Tai pasižymės unikalių, į vartotojus nukreiptų produktų plėtojimu. Tam kompanija sieks įkvėpimo iš esamų vartotojų – jų keliamų poreikių ir norų produktams.

Naujoji prekinio ženklo strategija, kuri papildys jau esamą LG šūkį „Life‘s Good“, bus taikoma tiek kompanijos veikloje, tiek komunikacijoje ar rinkodaroje.  Rugpjūčio 1 d. naujojo šūkio pristatymo kampanija startuos LG stende Niujorko Times Square aikštėje ir svetainėje www.LG.com. Vėliau ji bus pristatoma visame pasaulyje. „It‘s All Possible“ koncepcija remsis ir produktų pristatymai, pvz., rugpjūčio 7 d. planuojamas flagmano LG G2 pristatymas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Vilniečiai yra vieni iš laimingiausių gyventojų Europoje

Kas trejus metus vykdomas „Eurobarometro“ tyrimas parodė, kad vilniečiai yra vieni iš labiausiai vertinančių savo gyvenimo kokybę Europoje. skaityti »

„Muzikos salę“ aplankys pasaulinės muzikos rinkos ekspertai

„Muzikos salę“, kuri vasario 25–28 dienomis įsikurs Tarptautinėje Vilniaus knygų mugėje, aplankys ir pasaulinės muzikos rinkos ekspertai. skaityti »

Nacionalinės bibliotekos knygos keliauja ten, kur jų reikia labiausiai

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka įgyvendina ilgalaikę socialinę iniciatyvą „Knyga su sriuba“. skaityti »

Pasaulio nekilnojamojo turto vertė pasiekė 217 trln. dolerių

Viso pasaulyje iškasto aukso vertė 36 kartus mažesnė už vis didėjančią pasaulio nekilnojamojo turto vertę. skaityti »

Lietuva pristatoma Kazachstano kelionių organizatoriams, žiniasklaidos ir verslo atstovams

Lietuvos generalinis konsulatas Almatoje kartu su Kazachstano įmone „TOO TRAVELCOM“ vasario 1– 6 dienomis organizuoja informacinį-pažintinį turą po Lietuvą Kazachstano kelionių organizatoriams, žiniasklaidos ir verslo atstovams. skaityti »

Pristatytas geriausias CANON profesionalus fotoaparatas

Bendrovė „Canon“ pristatė savo geriausią profesionalų veidrodinį fotoaparatą „EOS-1D X Mark II“. skaityti »

Elektroninės paslaugos spartina NŽT darbą

Dalį savo paslaugų perkėlusi į elektroninę erdvę, Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) užtikrino daug greitesnį sprendimų priėmimą ir žemėtvarkos planavimo dokumentų patikrą. skaityti »

Petras Masiulis paskirtas „Tele2“ Baltijos šalių direktoriumi

„Tele2“ grupės valdyba paskyrė Petrą Masiulį vadovauti „Tele2“ veiklai Baltijos šalių regione. Jis vadovaus „Tele2“ plėtrai Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir bus atsakingas už įmonės verslo sėkmę visose trijose šalyse. skaityti »

Turistus vilioti turime naujausiomis technologijomis ir e. rinkodara

Antrus metus organizuotame „Miestų forumo“ renginyje ekonomistai, verslininkai ir politikai diskutavo apie tai, kokios strategijos šiais metais turėtų griebtis didieji ir mažieji šalies miestai siekdami prisivilioti didesnį turistų srautą. skaityti »

Naujųjų metų tikslus pasiekia tik kas dešimtas europietis

Tyrimai rodo, kad tik 11 proc. Europos gyventojų pasiekia savo užsibrėžtus Naujųjų metų tikslus. Kaip teigia vartotojų elgsenos ekspertai, dažniausia to priežastis – pernelyg nerealistiški lūkesčiai. skaityti »