„Microsoft“ pereina prie vėjo energetikos

Publikuota: 2013 m. lapkričio 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ paskelbė, kad įsigijo, tiksliau, 20 metų išsinuomojo, vėjo jėgainę „Keechi Wind project“ Teksaso mieste Jacksboro. Jėgainė dar neekplotuojama, tačiau nuo kitų metų bus pagaminama 110 MW ekologiškos elektros energijos, kurią naudos „Microsoft“ duomenų apdorojimo centras San Antonijuje.

„Microsoft“ taip pat pareiškė, kad ir toliau ieškos galimybių naudoti ir plėtoti ekologiškai švarius energijos šaltinius. Ne paslaptis, kad norint garantuoti tokių IT kompanijų kaip „Microsoft“ serverių darbą eikvojami milžiniški elektros energijos kiekiai.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„ACME Europe“ pristato naujausias vartojamosios elektronikos dizaino tendencijas

„ACME Europe“ – viena didžiausių kompiuterių priedų, smulkios buitinės technikos ir apšvietimo gamintoja Rytų ir Centrinės Europos regionuose. 2011 metų rudenį kompanija pradėjo kalbėti apie unikalius dizainerių produktus ir besikeičiančias rinkos tendencijas. Daugiau apie tai – produktų vystymo vadovas Ignas Rumbutis. skaityti »

Vilniuje atidarytas vienas ekologiškiausių technologijų centrų Europoje

Ekologiškiausias Europoje pramonės objektas, naujos kartos modernių saulės elementų gamykla ir tyrimų laboratorija, greičiausias vaizdo konferencijų ir interneto medijos centras Europoje ir inovatyvių jaunų bendrovių inkubatorius. Visa tai – naujajame „BOD Group“ Aukštųjų technologijų centre L.I.G.H.T. WING Vilniuje, duris atvėrusiame spalio 15 d. skaityti »

Frankfurto knygų mugėje – naujos leidybinės iniciatyvos

„Jei tavęs nėra Frankfurte, tavęs nėra niekur“, – mėgsta juokauti knygų leidėjai, kasmet susirenkantys į vieną didžiausių pasaulyje – Frankfurto knygų mugę. Šiemet mugė kvietė diskutuoti apie savileidybą, elektronines knygas bei sudarė sąlygas knygų leidėjams įvairių diskusijų, susitikimų metu dalintis patirtimi ir išgirsti žymiausių leidėjų įžvalgas. skaityti »

Net 93 proc. vilniečių yra patenkinti gyvenimu Vilniuje

Vilniuje, kuriame 1 gyventojui tenka 200 m2 žaliųjų plotų, net 93 proc. miestiečių sutinka su teiginiu „esu patenkintas gyvenimu Vilniuje“, parodė „Eurobarometro“ tyrimas apie Gyvenimo kokybę Europos miestuose. skaityti »

Ketvirtą kartą prasideda socialinis projektas „Vaikų svajonės“

Ketvirtus metus iš eilės prasideda socialinis projektas „Vaikų svajonės“. LOGIN apdovanojimą kaip geriausias socialinis projektas internete praėjusiais metais pelniusios „Vaikų svajonės“ šiemet apims pusę Lietuvos savivaldybių. skaityti »

Sukurtas lauko reklamos planavimo įrankis „Outdoor Impact“

Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius. skaityti »

Saulėtekio slėnyje prasidėjo didžiausio ir moderniausio Lietuvoje mokslų centro statyba

„Saulėtekio slėnyje“ įkasta simbolinė kapsulė, žyminti Nacionalinio fizinių ir technologijos mokslų centro (NFTMC) statybų pradžią. skaityti »

Archyvų ateitis – garso ir vaizdo technologijos

Baltijos audiovizualinių archyvų taryba jau dešimtą kartą kvietė archyvarus į kasmetinę tarptautinę konferenciją. Šiemet pagrindinė renginio tema – naujos idėjos ir technologijos. Vaizdo ir garso dokumentų specialistai diskutavo apie skaitmeninės erdvės potencialą, pristatė naujas vaizdo ir garso raiškos galimybes audiovizualinių archyvų srityje. skaityti »

Subtilus „eBay“ žaidimizacijos būdas

Viena iš kompanijų, kuri sėkmingai naudoja žaidimizaciją jau keletą metų yra „eBay“ – numeris vienas internetinių aukcionų pasaulyje. Su savo labai veiksminga kainų siūlymo sistema (angl. bidding) ji sukūrė tam tikrą pirkimo–pardavimo žaidimą. skaityti »

Vaizdo žaidimai – pagrindinis vaikų gerovės indikatorius?

Ar daug laiko praleidžiantis vaikas kompiuterinių žaidimų pasaulyje yra nelaimingas? O kaip vertinti žaidimus ar kaip priežastį ar kaip rezultatą? skaityti »