Sukurtas lauko reklamos planavimo įrankis „Outdoor Impact“

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius.

„Mes sukėlėme kokybės revoliuciją lauko reklamos rinkoje. Naujasis įrankis leis užsakovams tiksliai suplanuoti, kur ir kiek lauko reklamos pirkti, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jie galės labai tiksliai žinoti, kiek žmonių ir kiek kartų pamatys reklamą, apskaičiuoti investicijų atsipirkimą. Tikimės, kad tokia informacija įrodys reklamos užsakovams, kad lauko reklama yra itin efektyvi priemonė“, – sakė didžiausios lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.

Pasak jos, investicijos į „Outdoor Impact“ yra vienos didžiausių lauko reklamos srityje ir siekia 1 mln. litų. Jas dengia didžiosios Lietuvos lauko reklamos agentūros „JCDecaux“ ir „Clear Chanel“.

Efektyvumo vertinimo „valiuta“ – kontaktas

Su naujuoju planavimo įrankiu pristatyta ir lauko reklamos efektyvumo matavimo vienetas – Kontaktas. Jis parodo, kiek žmonių pamatys reklamą. Kiekviena lauko reklamos vieta bus vertinama pagal tai, kiek tikslinių Kontaktų ji padeda pasiekti.

„Pagal turimą informaciją įrankis pateiks prognozes, kiek žmonių pamatys lauko reklamą. Tarkime, planuojate mėnesio trukmės reklamos kampaniją ir norite pakabinti 50 reklamos plakatų keturiuose Vilniaus rajonuose – Antakalnyje, Fabijoniškėse, Senamiestyje ir Šeškinėje. Mes galėsime pasakyti, kiek ir kokio amžiaus bei lyties žmonių per numatytą laiko tarpą tą reklamą iš tiesų pamatys – tada iš tiesų galėsite apskaičiuoti savo idėjos efektyvumą bei vertę, matysite, kaip kistų Jūsų pasiekiami rezultatai, jeigu papildomai iškabintumėte dar 30 plakatų kituose rajonuose“, – teigia „Clear Channel Lithuania“ generalinis direktorius Artūras Štaudė.

Analizavo akių judesius

„Outdoor impact“ sistema yra sukurta remiantis tarptautiniu mastu patikrinta metodologija ir Jungtinės Karalystės mokslininkų atlikto POSTAR lauko reklamos rinkų tyrimų pagrindu. Panašūs lauko reklamos analizės ir planavimo įrankiai jau naudojami Šiaurės Europos šalyse.

Sistemos pritaikymui Lietuvoje buvo nufotografuoti apie 2,5 tūkst. lauko reklamos stendų. Prie kiekvieno jų buvo išanalizuojami gyventojų judėjimo maršrutai remiantis Vilniaus miesto Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ informacija. „Outdoor impact“ įvertina ne vien srautus, bet ir žmonių akių judesius. 15 pasaulio šalių buvo atlikti išsamūs vartotojų žvilgsnio tyrimai: specialiomis filmavimo kameromis buvo stebima, kuria kryptimi važiuodami ar eidami žmonės į kurią pusę žiūri, kaip „keliauja“ jų žvilgsnis, kokie gyventojai kada pasisuka į reklamą ir ją iš tiesų pamato. Ši automatiniu būdu fiksuojama informacija vėliau buvo klasifikuojama, apibendrinama ir taip sukurtas pasaulinis modelis. Jis leidžia ir Lietuvoje sumodeliuoti realų reklamos pasiekiamų vartotojų portretą ir kiekį.

„Žmonės kasdien eina į darbą, mokyklą ar parduotuvę – jie visi turi savo judėjimo kryptis bei srautus. Gyventojai keliauja pėsčiomis, viešuoju transportu ar savo automobiliu. Užsiimdami savo kasdieniais reikalais kasdien jie praeina begales lauko reklamų, tačiau vieni žmonės pastebi vienas, o kiti – kitas reklamas. Mūsų įrankis leidžia apskaičiuoti, kokie gyventojai kiek kartų pamatys vieną ar kitą reklamą“, – pasakojo „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Rekordiniai metai – Vilnius pasitiko milijonąją lankytoją

Suomė Jenni Ukkonen nesitikėjo, kad ją Vilniaus oro uoste pasitiks miesto meras Remigijus Šimašius ir kad ji taps milijonąja viešnia. skaityti »

Prezidentė įteikė Globalios Lietuvos apdovanojimus

Penktą kartą vykstančioje šalies vadovės globojamoje apdovanojimų ceremonijoje pagerbti Lietuvoje ir užsienyje gyvenantys žmonės, kurie savo darbais ir pasiekimais prisideda prie mūsų šalies gerovės. skaityti »

Lietuvos pramonė 2017 metus pasitinka su atsargiu optimizmu

2016-aisiais Lietuvos ekonomika susidūrė su lėtėjančiu BVP augimu, tačiau didėjo vidaus vartojimas, augo darbo užmokestis, stabilizuoti eksporto srautai. skaityti »

Kitąmet Europos laukiantys politiniai iššūkiai gali koreguoti verslo plėtros planus

Lietuvos ir visos Europos verslo laukia nauji iššūkiai, susiję su besitęsiančia migracijos krize ir augančiu politiniu nestabilumu. skaityti »

LR Prezidentė D. Grybauskaitė pasveikino šv. Kalėdų proga

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitė tradiciškai pasveikino šalies žmonėms šv. Kalėdų proga. skaityti »

Skelbiama Lietuvos Respublikos mokėjimų balanso apžvalga

2016 m. trečiąjį ketvirtį susidarę pertekliniai paslaugų ir antrinių pajamų balansai neatsvėrė užsienio prekybos ir pirminių pajamų balansų deficitų, todėl susidarė 26,6 mln. eurų einamosios sąskaitos deficitas. skaityti »

Šių dienų žemdirbys išmanus – renkasi elektronines paslaugas

Šiuolaikinis žemdirbys turi būti strategas, racionaliai naudojantis ūkio išteklius, siekiantis mažiausiomis sąnaudomis pagaminti kokybišką, sveiką, konkurencingą produkciją. skaityti »

Šiemet Lietuvoje patentavo daugiau išradimų

Išaugęs nacionalinių patentų paraiškų ir nacionalinių prekių ženklų bei dizaino paraiškų skaičius fiksuojamas šių metų Valstybinio patentų biuro (VPB) statistikoje. skaityti »

Paaiškėjo Lietuvos moksleivių eSporto lygos turnyro nugalėtojai

Vilniaus Gedimino technikos (VGTU) kūrybos ir inovacijų centre „LinkMenų fabrike“ rinkosi elektroninio sporto entuziastai – čia vyko jau lapkritį prasidėjusio Varlė.lt Lietuvos moksleivių eSporto lygos (LMESL) turnyro finalinis renginys. skaityti »

Lietuvos verslo konfederacija plečia narių gretas

2016 m. gruodžio 15 d. vykusiame Lietuvos verslo konfederacijos prezidiumo posėdyje priimti du nauji nariai – Lietuvos investicinių ir pensijų fondų asociacija (LIPFA) ir advokatų kontora Tark Grunte Sutkiene. skaityti »