Sukurtas lauko reklamos planavimo įrankis „Outdoor Impact“

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius.

„Mes sukėlėme kokybės revoliuciją lauko reklamos rinkoje. Naujasis įrankis leis užsakovams tiksliai suplanuoti, kur ir kiek lauko reklamos pirkti, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jie galės labai tiksliai žinoti, kiek žmonių ir kiek kartų pamatys reklamą, apskaičiuoti investicijų atsipirkimą. Tikimės, kad tokia informacija įrodys reklamos užsakovams, kad lauko reklama yra itin efektyvi priemonė“, – sakė didžiausios lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.

Pasak jos, investicijos į „Outdoor Impact“ yra vienos didžiausių lauko reklamos srityje ir siekia 1 mln. litų. Jas dengia didžiosios Lietuvos lauko reklamos agentūros „JCDecaux“ ir „Clear Chanel“.

Efektyvumo vertinimo „valiuta“ – kontaktas

Su naujuoju planavimo įrankiu pristatyta ir lauko reklamos efektyvumo matavimo vienetas – Kontaktas. Jis parodo, kiek žmonių pamatys reklamą. Kiekviena lauko reklamos vieta bus vertinama pagal tai, kiek tikslinių Kontaktų ji padeda pasiekti.

„Pagal turimą informaciją įrankis pateiks prognozes, kiek žmonių pamatys lauko reklamą. Tarkime, planuojate mėnesio trukmės reklamos kampaniją ir norite pakabinti 50 reklamos plakatų keturiuose Vilniaus rajonuose – Antakalnyje, Fabijoniškėse, Senamiestyje ir Šeškinėje. Mes galėsime pasakyti, kiek ir kokio amžiaus bei lyties žmonių per numatytą laiko tarpą tą reklamą iš tiesų pamatys – tada iš tiesų galėsite apskaičiuoti savo idėjos efektyvumą bei vertę, matysite, kaip kistų Jūsų pasiekiami rezultatai, jeigu papildomai iškabintumėte dar 30 plakatų kituose rajonuose“, – teigia „Clear Channel Lithuania“ generalinis direktorius Artūras Štaudė.

Analizavo akių judesius

„Outdoor impact“ sistema yra sukurta remiantis tarptautiniu mastu patikrinta metodologija ir Jungtinės Karalystės mokslininkų atlikto POSTAR lauko reklamos rinkų tyrimų pagrindu. Panašūs lauko reklamos analizės ir planavimo įrankiai jau naudojami Šiaurės Europos šalyse.

Sistemos pritaikymui Lietuvoje buvo nufotografuoti apie 2,5 tūkst. lauko reklamos stendų. Prie kiekvieno jų buvo išanalizuojami gyventojų judėjimo maršrutai remiantis Vilniaus miesto Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ informacija. „Outdoor impact“ įvertina ne vien srautus, bet ir žmonių akių judesius. 15 pasaulio šalių buvo atlikti išsamūs vartotojų žvilgsnio tyrimai: specialiomis filmavimo kameromis buvo stebima, kuria kryptimi važiuodami ar eidami žmonės į kurią pusę žiūri, kaip „keliauja“ jų žvilgsnis, kokie gyventojai kada pasisuka į reklamą ir ją iš tiesų pamato. Ši automatiniu būdu fiksuojama informacija vėliau buvo klasifikuojama, apibendrinama ir taip sukurtas pasaulinis modelis. Jis leidžia ir Lietuvoje sumodeliuoti realų reklamos pasiekiamų vartotojų portretą ir kiekį.

„Žmonės kasdien eina į darbą, mokyklą ar parduotuvę – jie visi turi savo judėjimo kryptis bei srautus. Gyventojai keliauja pėsčiomis, viešuoju transportu ar savo automobiliu. Užsiimdami savo kasdieniais reikalais kasdien jie praeina begales lauko reklamų, tačiau vieni žmonės pastebi vienas, o kiti – kitas reklamas. Mūsų įrankis leidžia apskaičiuoti, kokie gyventojai kiek kartų pamatys vieną ar kitą reklamą“, – pasakojo „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Prezidentė pasveikino Valdą Adamkų jubiliejaus proga

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasveikino Prezidentą Valdą Adamkų 90 metų jubiliejaus proga. skaityti »

Daugiau IT specialistų – didesnis vidutinis atlyginimas

Palyginti mažas dirbančių IT sektoriuje skaičius daro neigiamą įtaką vidutinio darbo užmokesčio statistikai skaityti »

Memorandumu stiprinama Lietuvos ir Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos partnerystė

LR ūkio ministras E. Gustas Madride aptars galimybę Lietuvoje organizuoti 6-ąjį Europos kaimo turizmo kongresą ir bendradarbiavimą turizmo srityje. skaityti »

Septyni iš dešimties jaunuolių taupo ateities tikslams

SEB banko užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 68 proc. 18-25 metų jaunuolių kas mėnesį atideda lėšų nenumatytiems atvejams ar ateities pirkiniams. skaityti »

Nacionalinėje bibliotekoje netrukus bus atverta „Diplomatijos lentyna“

Jau ateinantį mėnesį Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos lankytojams bus atverta „Diplomatijos lentyna“. skaityti »

Prezidentas Valdas Adamkus jubiliejų švęs Vytauto Didžiojo universitete

Lapkričio 3-ąją prezidentui Valdui Adamkui sukanka 90-metų. Garbingą jubiliejų V. Adamkus švęs Vytauto Didžiojo universitete (VDU), kuriame jis eina Tarybos pirmininko bei Atkuriamojo Senato nario pareigas. skaityti »

SEB: Lietuvos gyventojai savo finansinę padėtį vertina 4 iš 10 balų

SEB banko atlikto Baltijos šalių gyventojų finansinio saugumo tyrimo duomenimis, Lietuvos gyventojai savo finansinę padėtį pagal dešimties balų sistemą vertina 4,4 balo. skaityti »

Seimo komisijos pirmininkė L. Dmitrijeva įteikė padėką jaunimo centro „Mes patys“ vadovei

Seimo Narkomanijos ir alkoholizmo prevencijos komisijos pirmininkė Larisa Dmitrijeva spalio 26 d. lankėsi Vilniaus atviro jaunimo centre „Mes patys“, įsikūrusiame Grigiškėse, kur susitiko su jos vadove Tatjana Černiavskiene. skaityti »

Naujas LVK narys: Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacija

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) 2016 m. spalio 25 d. padidino savo narių gretas – prie konfederacijos prisijungė Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacija (LVLKA). skaityti »

Lietuvos verslininkai atranda „Amazon“

„Amazon“ vertinimu, jų kompanijos platformoje veikia apie 10 stambių lietuviškų verslų ir dar bent 100 mažesnių, kurie taip pat džiaugiasi augančia apyvarta. skaityti »