Sukurtas lauko reklamos planavimo įrankis „Outdoor Impact“

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius.

„Mes sukėlėme kokybės revoliuciją lauko reklamos rinkoje. Naujasis įrankis leis užsakovams tiksliai suplanuoti, kur ir kiek lauko reklamos pirkti, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jie galės labai tiksliai žinoti, kiek žmonių ir kiek kartų pamatys reklamą, apskaičiuoti investicijų atsipirkimą. Tikimės, kad tokia informacija įrodys reklamos užsakovams, kad lauko reklama yra itin efektyvi priemonė“, – sakė didžiausios lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.

Pasak jos, investicijos į „Outdoor Impact“ yra vienos didžiausių lauko reklamos srityje ir siekia 1 mln. litų. Jas dengia didžiosios Lietuvos lauko reklamos agentūros „JCDecaux“ ir „Clear Chanel“.

Efektyvumo vertinimo „valiuta“ – kontaktas

Su naujuoju planavimo įrankiu pristatyta ir lauko reklamos efektyvumo matavimo vienetas – Kontaktas. Jis parodo, kiek žmonių pamatys reklamą. Kiekviena lauko reklamos vieta bus vertinama pagal tai, kiek tikslinių Kontaktų ji padeda pasiekti.

„Pagal turimą informaciją įrankis pateiks prognozes, kiek žmonių pamatys lauko reklamą. Tarkime, planuojate mėnesio trukmės reklamos kampaniją ir norite pakabinti 50 reklamos plakatų keturiuose Vilniaus rajonuose – Antakalnyje, Fabijoniškėse, Senamiestyje ir Šeškinėje. Mes galėsime pasakyti, kiek ir kokio amžiaus bei lyties žmonių per numatytą laiko tarpą tą reklamą iš tiesų pamatys – tada iš tiesų galėsite apskaičiuoti savo idėjos efektyvumą bei vertę, matysite, kaip kistų Jūsų pasiekiami rezultatai, jeigu papildomai iškabintumėte dar 30 plakatų kituose rajonuose“, – teigia „Clear Channel Lithuania“ generalinis direktorius Artūras Štaudė.

Analizavo akių judesius

„Outdoor impact“ sistema yra sukurta remiantis tarptautiniu mastu patikrinta metodologija ir Jungtinės Karalystės mokslininkų atlikto POSTAR lauko reklamos rinkų tyrimų pagrindu. Panašūs lauko reklamos analizės ir planavimo įrankiai jau naudojami Šiaurės Europos šalyse.

Sistemos pritaikymui Lietuvoje buvo nufotografuoti apie 2,5 tūkst. lauko reklamos stendų. Prie kiekvieno jų buvo išanalizuojami gyventojų judėjimo maršrutai remiantis Vilniaus miesto Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ informacija. „Outdoor impact“ įvertina ne vien srautus, bet ir žmonių akių judesius. 15 pasaulio šalių buvo atlikti išsamūs vartotojų žvilgsnio tyrimai: specialiomis filmavimo kameromis buvo stebima, kuria kryptimi važiuodami ar eidami žmonės į kurią pusę žiūri, kaip „keliauja“ jų žvilgsnis, kokie gyventojai kada pasisuka į reklamą ir ją iš tiesų pamato. Ši automatiniu būdu fiksuojama informacija vėliau buvo klasifikuojama, apibendrinama ir taip sukurtas pasaulinis modelis. Jis leidžia ir Lietuvoje sumodeliuoti realų reklamos pasiekiamų vartotojų portretą ir kiekį.

„Žmonės kasdien eina į darbą, mokyklą ar parduotuvę – jie visi turi savo judėjimo kryptis bei srautus. Gyventojai keliauja pėsčiomis, viešuoju transportu ar savo automobiliu. Užsiimdami savo kasdieniais reikalais kasdien jie praeina begales lauko reklamų, tačiau vieni žmonės pastebi vienas, o kiti – kitas reklamas. Mūsų įrankis leidžia apskaičiuoti, kokie gyventojai kiek kartų pamatys vieną ar kitą reklamą“, – pasakojo „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuva „Doing Business 2017“ reitinge išlaiko savo pozicijas

Paskelbtame Pasaulio banko tyrime „Doing Business 2017“ Lietuva užima 21 vietą tarp 190 šalių, o tarp Europos Sąjungos valstybių narių – 10 vietą ir aplenkia tokias valstybes kaip Lenkija, Olandija, Prancūzija, Belgija ir kitos. skaityti »

Skaidrumo iniciatyvai „Jonvabaliai“ – įvertinimas už skaidrumo ir atsakingumo skatinimą

Finansų ministrė Rasa Budbergytė padėkojo partneriams – iniciatyvos „Jonvabaliai“, laimėjusios Europos Komisijos (EK) „RegioStars 2016“ apdovanojimą, kūrėjams. skaityti »

Konstitucijos egzaminas kuria patriotišką ir pilietišką Lietuvą

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė Prezidentūroje vykusioje ceremonijoje apdovanojo jubiliejinio – dešimtojo – Konstitucijos egzamino nugalėtojus ir pasveikino visus Konstitucijos dienos proga. skaityti »

Premjeras sveikina LEU rektorių jubiliejinio gimtadienio proga

Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius Vyriausybės vardu sveikina Lietuvos edukologijos universiteto rektorių Algirdą Gaižutį 75 metų jubiliejaus proga, pažymėdamas jo aktyvią ir kūrybingą mokslinę veiklą, reikšmingus darbus, svarbius Lietuvos valstybei, mokslui, švietimui ir kultūrai. skaityti »

Valstybės biudžeto pajamos renkamos geriau nei buvo prognozuota

Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius valstybės ir savivaldybių biudžetai pajamų gavo 3,4 proc. daugiau, o vien tik valstybės biudžetas – 2,1 proc. daugiau nei planuota. skaityti »

Pasauliui sparčiai besikeičiant – nuolatos tobulinti įgūdžius

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė Liuksemburge dalyvauja Europos Sąjungos Užimtumo, socialinės politikos, sveikatos ir vartotojų reikalų tarybos posėdyje. skaityti »

Neringa turi aukščiausią Lietuvoje verslo laisvės indeksą

Neringos savivaldybė šiemet užėmė pirmą vietą pagal verslo laisvės indeksą, aplenkusi Vilnių ir kitus Lietuvos didmiesčius. skaityti »

V. Vasiliauskas: euro zonos bankai privalo didinti veiklos efektyvumą

Europos bankų sektorius, sklandžiai mažindamas neveiksnių paskolų lygį, galėtų veiksmingiau prisidėti prie kreditavimo augimo ir euro zonos ekonomikos skatinimo. skaityti »

Skaidrumo iniciatyva „Jonvabaliai“ laimėjo Europos Komisijos apdovanojimą

Finansų ministerijos ir partnerių iniciatyva „Jonvabaliai“ už skaidrumo ir atsakingumo skatinimą, naudojant Europos Sąjungos lėšas, paskelbta nugalėtoja Europos Komisijos (EK) „RegioStars 2016“ apdovanojimuose. skaityti »

„Hanner“ pripažinta geriausia nekilnojamojo turto vystymo kompanija Lietuvoje trečius metus iš eilės

Kasmetinės finansų žurnalo „Euromoney“ nekilnojamojo turto ir finansinių institucijų ekspertų apklausos duomenimis, „Hanner“ buvo pripažinta geriausia 2016 metų nekilnojamojo turto vystymo kompanija Lietuvoje. skaityti »