Europiečių pomėgiai

Publikuota: 2006 m. spalio 6 d. penktadienis

Kredito kortelių simbolika
Po MasterCard Worldwide atlikto tyrimo paaiškėjo, jog trys ketvirtadaliai (73 proc.) Europos vartotojų mieliau renkasi tas mokėjimo korteles, kuriomis naudojantis kaupiama taškų. 

Beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų prisipažino, jog sukauptus taškus išleidžia sau. Dvigubai mažiau (25 proc.) pasirengusių „pelną“ paaukoti labdarai ar gamtos apsaugai ir tik 20 proc. papildomais taškais pasidalins su šeima ir draugais.


Tyrimo metu buvo apklausti 1400-ių kortelių šeimininkai Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje, Rusijoje ir Lenkijoje. Tyrimo tikslas – ruošiantis 7-ajai MasterCard konferencijai, nustatyti vartotojų požiūrį į lojalumo-mokėjimo korteles.

 
Nustatyta, jog dauguma vartotojų iš surinktų taškų norėtų gauti materialios naudos. Net 33-iems proc. tai būtų kelionių nuolaida, 26 proc. nemokami bilietai į kiną, teatrą ir koncertus. Labai vertinamos nuolaidos, kurias parduotuvėje pirkėjas gauna už tai, kad atsiskaito kortele. Net 65 proc. apklaustųjų yra tokių kortelių šalininkai, o 57-iems proc. patinka programos, numatančios kasmetinę išmoką priklausomai nuo pirkinių.

 
Net šeši iš dešimties respondentų pranešė, jog juos domina tokia mokėjimo kortelė, kuri pateikia lanksčia nuolaidų sistemą bei leidžia savo nuožiūra panaudoti sukauptus taškus.

 
Trečdalis visų Europos vartotojų mieliau naudojasi kortele, kuri atspindi jų padėtį visuomenėje ir aukštą mokumą. Vartotojai atkreipia dėmesį ir į tokius dalykus kaip kortelės dizainas.

Šaltinis: Card Blance
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Visa“ pajamos išaugo 23 proc.

„Visa“ grynasis pelnas 2017 m. pirmajame ketvirtyje sudarė 430 mln. dolerių arba 0,18 dolerio už „A“ klasės akciją. skaityti »

„Mastercard“ bando korteles su pirštų atspaudų skeneriu

Prekybos centrų tinklas „Pick n Pay“ ir „Barclays Africa“ banko filialas „Absa“ pirmieji pradėjo testuoti „Mastercard“ bankines korteles su piršto atspaudo skeneriu. skaityti »

„Ingenico“ ir „Orange“ siūlo naują atsiskaitymo būdą verslininkams

Mobiliojo ryšio operatorius „Orange“ ir mokėjimo įrangos gamintoja „Ingenico Payment Services” paskelbė diegiantys naują mobiliojo atsiskaitymo programą „Orange Pro Payment“. skaityti »

Austrijoje išleista virtualioji mobilioji kreditinė kortelė

Bendrovė „SIX Payment Services“ išleido SIM kortelę, atliekančią kreditinės kortelės funkcijas. skaityti »

Pasas atstos mokėjimo kortelę

Pakistano gyventojai galės atlikti finansines operacijas, naudodamiesi savo identifikacijos kortelėmis. skaityti »

Debetines korteles klientams pristatys dronai

Skaitmeninis Didžiosios Britanijos bankas „Starling Bank“ svarsto galimybę bankines korteles klientams pristatyti dronais – bepiločiais skraidančiais aparatais. skaityti »

Lustinėmis kortelėmis pasaulyje naudojamasi vis daugiau

Per 2015 m. liepą–2016 m. birželį daugiau nei 40 proc. visų bankinių operacijų buvo atliekama lustinėmis kortelėmis. skaityti »

Mokėjimo kortelių skaičius iki 2021 m. išaugs 4 milijardais

Didžiausias mokėjimo kortelių skaičiaus augimas buvo užfiksuotas Vidurio ir Rytų Afrikos bei Azijos–Ramiojo vandenyno regionuose. skaityti »

„MasterCard“ pelnas III ketv. išaugo 14 proc.

Kompanija „MasterCard“ pristatė 2016 metų III ketvirčio ataskaitą, kurioje matyti ženklus įvairių rodiklių augimas. skaityti »

Lustinių kortelių sparčiai daugėja

„Mastercard“ duomenimis, 2016 m. liepos pabaigoje 88 proc. kreditinių „Mastercard“ kortelių, naudojamų JAV, buvo lustinės. skaityti »