Europiečių pomėgiai

Publikuota: 2006 m. spalio 6 d. penktadienis

Kredito kortelių simbolika
Po MasterCard Worldwide atlikto tyrimo paaiškėjo, jog trys ketvirtadaliai (73 proc.) Europos vartotojų mieliau renkasi tas mokėjimo korteles, kuriomis naudojantis kaupiama taškų. 

Beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų prisipažino, jog sukauptus taškus išleidžia sau. Dvigubai mažiau (25 proc.) pasirengusių „pelną“ paaukoti labdarai ar gamtos apsaugai ir tik 20 proc. papildomais taškais pasidalins su šeima ir draugais.


Tyrimo metu buvo apklausti 1400-ių kortelių šeimininkai Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje, Rusijoje ir Lenkijoje. Tyrimo tikslas – ruošiantis 7-ajai MasterCard konferencijai, nustatyti vartotojų požiūrį į lojalumo-mokėjimo korteles.

 
Nustatyta, jog dauguma vartotojų iš surinktų taškų norėtų gauti materialios naudos. Net 33-iems proc. tai būtų kelionių nuolaida, 26 proc. nemokami bilietai į kiną, teatrą ir koncertus. Labai vertinamos nuolaidos, kurias parduotuvėje pirkėjas gauna už tai, kad atsiskaito kortele. Net 65 proc. apklaustųjų yra tokių kortelių šalininkai, o 57-iems proc. patinka programos, numatančios kasmetinę išmoką priklausomai nuo pirkinių.

 
Net šeši iš dešimties respondentų pranešė, jog juos domina tokia mokėjimo kortelė, kuri pateikia lanksčia nuolaidų sistemą bei leidžia savo nuožiūra panaudoti sukauptus taškus.

 
Trečdalis visų Europos vartotojų mieliau naudojasi kortele, kuri atspindi jų padėtį visuomenėje ir aukštą mokumą. Vartotojai atkreipia dėmesį ir į tokius dalykus kaip kortelės dizainas.

Šaltinis: Card Blance
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Šiaulių banko lizingo kortelė BIS galios ilgiau

Nuo lapkričio mėnesio Šiaulių banko lizingo pirkimo išsimokėtinai kortelės BIS galiojimo laikas prailginamas iki trejų metų. skaityti »

EMV užkariauja pasaulį

Bene pagrindinis pastarųjų metų įvykis pasaulinėje mokėjimo kortelių industrijoje – tai perėjimas nuo magnetinės juostos prie mikroschemos. skaityti »

Novosibirske pasirodys „Mokinio kortelė“

Nuo 2006-ųjų metų lapkričio 1 dienos už važiavimą visuomeniniu Novosibirsko transportu galės atsiskaityti ir moksleiviai. skaityti »

„Hansabanko“ automobilinių kreditinių kortelių seriją papildė „Jaguar“ ir „Renault“

„Hansabankas“ pristatė naujas „Visa“ kreditines mokėjimo korteles, kurios išleistos su automobilių „Jaguar“ ir „Renault“ prekės ženklais. skaityti »

EMV vis populeresnė

Visa International Asia Pacific (Azijos – Ramiojo vandenyno VISA poskyris) skelbia, jog regione auga EMV tipo kortelių skaičius. skaityti »

Ekologiška kortelė automobiliams

Mokėjimo kortelė Smart Credit Card – naujovė, tačiau nuo ekonomikos ir netgi nuo elektronikos labai nutolusioje srityje. skaityti »

Geriausias tiekėjas

Įmonei „Thales“ MasterCard suteikė geriausiojo tiekėjo vardą. skaityti »

Įkurta PCI saugumo standartų taryba

American Express, Discover Financial Services, JCB, MasterCard Worldwide ir Visa International paskelbė įkuriančios Nepriklausomą tarybą. skaityti »

„Visa“ vykdys pasaulinę restruktūrizaciją

Šiandien „Visa“ pranešė apie ketinimą restruktūrizuoti savo organizaciją ir sukurti naują pasaulinę akcinę korporaciją „Visa Inc.“. skaityti »

Per metus šalies verslininkų išlaidos „Visa“ verslo kortelėmis prekybos vietose išaugo 124 proc.

Per metus Lietuvos verslininkai „Visa“ verslo kortelėmis prekybos vietose išleido 124 proc. daugiau, o šių kortelių skaičius šalyje išaugo 94 proc. skaityti »