Europiečių pomėgiai

Publikuota: 2006 m. spalio 6 d. penktadienis

Kredito kortelių simbolika
Po MasterCard Worldwide atlikto tyrimo paaiškėjo, jog trys ketvirtadaliai (73 proc.) Europos vartotojų mieliau renkasi tas mokėjimo korteles, kuriomis naudojantis kaupiama taškų. 

Beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų prisipažino, jog sukauptus taškus išleidžia sau. Dvigubai mažiau (25 proc.) pasirengusių „pelną“ paaukoti labdarai ar gamtos apsaugai ir tik 20 proc. papildomais taškais pasidalins su šeima ir draugais.


Tyrimo metu buvo apklausti 1400-ių kortelių šeimininkai Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje, Rusijoje ir Lenkijoje. Tyrimo tikslas – ruošiantis 7-ajai MasterCard konferencijai, nustatyti vartotojų požiūrį į lojalumo-mokėjimo korteles.

 
Nustatyta, jog dauguma vartotojų iš surinktų taškų norėtų gauti materialios naudos. Net 33-iems proc. tai būtų kelionių nuolaida, 26 proc. nemokami bilietai į kiną, teatrą ir koncertus. Labai vertinamos nuolaidos, kurias parduotuvėje pirkėjas gauna už tai, kad atsiskaito kortele. Net 65 proc. apklaustųjų yra tokių kortelių šalininkai, o 57-iems proc. patinka programos, numatančios kasmetinę išmoką priklausomai nuo pirkinių.

 
Net šeši iš dešimties respondentų pranešė, jog juos domina tokia mokėjimo kortelė, kuri pateikia lanksčia nuolaidų sistemą bei leidžia savo nuožiūra panaudoti sukauptus taškus.

 
Trečdalis visų Europos vartotojų mieliau naudojasi kortele, kuri atspindi jų padėtį visuomenėje ir aukštą mokumą. Vartotojai atkreipia dėmesį ir į tokius dalykus kaip kortelės dizainas.

Šaltinis: Card Blance
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

AmEx perdavė Versatile kortelių gamybos teises

Įmonė American Express perdavė kortelių iš permatomo plastiko gamybos teisę amerikiečių gamintojui Versatile Card Technology. skaityti »

„Ukrainos paštas“ virto didžiuliu bankomatu

Ukrainos paštas „Ukrpočta“ ir nacionalinis Ukrainos bankas susitarė drauge dalyvauti nacionalinėje elektroninių mokesčių sistemoje. skaityti »

Europiečių pomėgiai

Po atlikto tyrimo paaiškėjo, jog trys ketvirtadaliai Europos vartotojų mieliau renkasi tas mokėjimo korteles, kuriomis naudojantis kaupiama taškų. skaityti »

Saudo Arabija susidomėjo „Multos“

Stambiausias Saudo Arabijoje Kuro ir naudingųjų iškasenų universitetas planuoja sukurti specializuotą laboratoriją, kurioje studentai bus mokomi kurti funkcinius priedus operacinei kortelių sistemai „Multos“. skaityti »

Didžioji Britanija išdavė 1 mln. elektroninių pasų

Nuo 2006-ųjų kovo mėn. Didžiosios Britanijos pasų tarnyba išdavė daugiau nei 1 mln. elektroninių pasų su įdiegta bekontakte mikroschema. skaityti »

„Felicia“ pagelbės

Coca Cola„ įmonė planuoja modernizuoti šio gėrimo pardavimo aparatus, esančius Japonijoje, taip, kad susimokėti už gėrimą galima būtų mobiliuoju telefonu. skaityti »

Olandijos McDonald restoranuose galima atsiskaityti EMV kortelėmis

Įmonė VeriFone paskelbė, jog greitojo aptarnavimo restoranų tinklas McDonald‘s Nyderlanduose visuose savo EMV kasos aparatuose įrengė PIN padus Verifone SC 5000. skaityti »

Maskvos mokyklose mokėjimo kortelės

Rugsėjo pirmąją dieną sugrįžusius į Maskvos mokyklas mokinius pasitiks keleta elektroninių naujovių. skaityti »

China Union Pay užsisakė 20 tūkst. POS terminalų

Lipman China pagamins 20 tūkst. vienetų POS įrangos stambiai finansinei Kinijos įmonei China Union Pay. skaityti »

MasterCard PayPass debiutas Europoje

Turkų „Garanti Bank“ – pirmoji finansinė institucija Europoje, prisijungusi prie bekontakčių mokesčių programos MasterCard PayPass dalyvių. skaityti »