Ukrainoje rastas būdas padidinti bankomatų tinklo pasiekiamumą kortelių savininkams

Publikuota: 2010 m. rugsėjo 3 d. penktadienis

Vyras prie bankomato
Ukrainos bankų bankomatai vidutiniškai veikia tik 90–93 proc. viso darbo laiko. Gan dažnai bankomato ekrane galima išvysti užrašą, informuojantį, jog įrenginys laikinai neveikia, ir nepatenkintus kortelių savininkus, negalėjusius išsigryninti pinigų. O juk kiekviena bankomato darbo minutė, teisingai organizuojant darbą, neša pelną bankui.

„Net jei bankomatai neveikia1 proc. viso laiko (maždaug 7 val. per mėnesį), bankas praranda apie 6 500 grivnų iš kiekvieno 100 bankomatų, – teigė A. Romančukas, Ukrainos apdorojimo centro (UAC) valdybos pirmininkas. – Be to, nestabiliai veikiantis bankomatų tinklas – tai nepatenkinti klientai, negalėję išsigryninti pinigų ir greičiausiai pasinaudoję kitų bankų bankomatais. Šito galima išvengti įdiegus automatinio monitoringo bei bankomatų tinklo valdymo sistemą.“

Vieno iš bankų bankomatų tinklo veiklos analizė suteikia galimybę teigti, jog šių įrenginių tinklo valdymo automatizavimas bei centralizavimas daro įtaką bankomatų pasiekiamumo bei banko veiklos rodikliams.

Banke, kur naudojamasi UAC paslaugomis, bankomatų remonto laiką pavyko sutrumpinti 20 proc., o popieriaus, rašalo ir kitų medžiagų keitimas vyksta pusantro karto greičiau. Dėl bankomatų tinklo valdymo automatizavimo sistemos 2010 metų liepą UAC įrenginiais kortelių savininkai galėjo naudotis 97 proc. viso jų veikimo laiko. Tai padeda bankui sutrumpinti bankomatų valdymui skirtas išlaidas, suteikiant galimybę kortelių savininkams naudotis bankomatu bet kuriuo metu.

Šaltinis: Карт Бланш
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Visa“ pajamos išaugo 23 proc.

„Visa“ grynasis pelnas 2017 m. pirmajame ketvirtyje sudarė 430 mln. dolerių arba 0,18 dolerio už „A“ klasės akciją. skaityti »

„Mastercard“ bando korteles su pirštų atspaudų skeneriu

Prekybos centrų tinklas „Pick n Pay“ ir „Barclays Africa“ banko filialas „Absa“ pirmieji pradėjo testuoti „Mastercard“ bankines korteles su piršto atspaudo skeneriu. skaityti »

„Ingenico“ ir „Orange“ siūlo naują atsiskaitymo būdą verslininkams

Mobiliojo ryšio operatorius „Orange“ ir mokėjimo įrangos gamintoja „Ingenico Payment Services” paskelbė diegiantys naują mobiliojo atsiskaitymo programą „Orange Pro Payment“. skaityti »

Austrijoje išleista virtualioji mobilioji kreditinė kortelė

Bendrovė „SIX Payment Services“ išleido SIM kortelę, atliekančią kreditinės kortelės funkcijas. skaityti »

Pasas atstos mokėjimo kortelę

Pakistano gyventojai galės atlikti finansines operacijas, naudodamiesi savo identifikacijos kortelėmis. skaityti »

Debetines korteles klientams pristatys dronai

Skaitmeninis Didžiosios Britanijos bankas „Starling Bank“ svarsto galimybę bankines korteles klientams pristatyti dronais – bepiločiais skraidančiais aparatais. skaityti »

Lustinėmis kortelėmis pasaulyje naudojamasi vis daugiau

Per 2015 m. liepą–2016 m. birželį daugiau nei 40 proc. visų bankinių operacijų buvo atliekama lustinėmis kortelėmis. skaityti »

Mokėjimo kortelių skaičius iki 2021 m. išaugs 4 milijardais

Didžiausias mokėjimo kortelių skaičiaus augimas buvo užfiksuotas Vidurio ir Rytų Afrikos bei Azijos–Ramiojo vandenyno regionuose. skaityti »

„MasterCard“ pelnas III ketv. išaugo 14 proc.

Kompanija „MasterCard“ pristatė 2016 metų III ketvirčio ataskaitą, kurioje matyti ženklus įvairių rodiklių augimas. skaityti »

Lustinių kortelių sparčiai daugėja

„Mastercard“ duomenimis, 2016 m. liepos pabaigoje 88 proc. kreditinių „Mastercard“ kortelių, naudojamų JAV, buvo lustinės. skaityti »