Ukrainoje rastas būdas padidinti bankomatų tinklo pasiekiamumą kortelių savininkams

Publikuota: 2010 m. rugsėjo 3 d. penktadienis

Vyras prie bankomato
Ukrainos bankų bankomatai vidutiniškai veikia tik 90–93 proc. viso darbo laiko. Gan dažnai bankomato ekrane galima išvysti užrašą, informuojantį, jog įrenginys laikinai neveikia, ir nepatenkintus kortelių savininkus, negalėjusius išsigryninti pinigų. O juk kiekviena bankomato darbo minutė, teisingai organizuojant darbą, neša pelną bankui.

„Net jei bankomatai neveikia1 proc. viso laiko (maždaug 7 val. per mėnesį), bankas praranda apie 6 500 grivnų iš kiekvieno 100 bankomatų, – teigė A. Romančukas, Ukrainos apdorojimo centro (UAC) valdybos pirmininkas. – Be to, nestabiliai veikiantis bankomatų tinklas – tai nepatenkinti klientai, negalėję išsigryninti pinigų ir greičiausiai pasinaudoję kitų bankų bankomatais. Šito galima išvengti įdiegus automatinio monitoringo bei bankomatų tinklo valdymo sistemą.“

Vieno iš bankų bankomatų tinklo veiklos analizė suteikia galimybę teigti, jog šių įrenginių tinklo valdymo automatizavimas bei centralizavimas daro įtaką bankomatų pasiekiamumo bei banko veiklos rodikliams.

Banke, kur naudojamasi UAC paslaugomis, bankomatų remonto laiką pavyko sutrumpinti 20 proc., o popieriaus, rašalo ir kitų medžiagų keitimas vyksta pusantro karto greičiau. Dėl bankomatų tinklo valdymo automatizavimo sistemos 2010 metų liepą UAC įrenginiais kortelių savininkai galėjo naudotis 97 proc. viso jų veikimo laiko. Tai padeda bankui sutrumpinti bankomatų valdymui skirtas išlaidas, suteikiant galimybę kortelių savininkams naudotis bankomatu bet kuriuo metu.

Šaltinis: Карт Бланш
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Pasirodė banko kortelės su besikeičiančiais numeriais

Kompanija „MasterCard“ drauge su vienu Lenkijos banku pristatė pirmąsias pasaulyje mokėjimo korteles su besikeičiančiais numeriais. skaityti »

Auga Baltarusijos mokėjimo kortelių rinka

Viename paskutiniųjų Baltarusijos nacionalinio banko posėdyje konstatuota, kad Baltarusijos mokėjimo kortelių rinka sparčiai auga. skaityti »

Estai – aktyviausių mokėjimo kortelių naudotojų ES trejetuke

Skelbiama, kad aktyviausiai Europos Sąjungoje (ES) mokėjimo kortelėmis naudojasi suomiai. skaityti »

„Visa“ pajamos auga

Nepaisant ekonomikos nuosmukio, „Visa“ 2015 metų 2-ojo ketvirčio grynasis pelnas siekia 1,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Gyventojai galės pažymėti vietas, kuriose norėtų atsiskaityti mokėjimo kortele

Nuo šiol gyventojai, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais, galės SEB bankui pranešti vietas, kuriose už prekes ar paslaugas jie norėtų atsiskaityti mokėjimo kortele, tačiau kol kas tokios galimybės neturėjo. skaityti »

Telefono numeris – vietoj kortelės numerio

Amerikos įmonė „Boku“ siūlo pakeisti kortelės numerį į naudojamo mobiliojo telefono numerį, kurį dauguma žino atmintinai. skaityti »

„American Express“ kortelių savininkai per metus išleido 1 trilijoną dol.

JAV mokėjimo sistema „American Express“ (AmEx) paskelbė praėjusių metų ketvirto ketvirčio finansinę ataskaitą. skaityti »

Bankas „Optima Bank“ įvertintas mokėjimo sistemos „Visa“ sertifikatu

Bankas „Optima Bank“ apdovanotas tarptautinės mokėjimo sistemos „Visa“ sertifikatu. skaityti »

Bankų mokėjimo kortelių saugumas amerikiečiams svarbiau už sveikatą

JAV technologijų kompanijos „Honeywell“ ekspertų teigimu, net 93 proc. JAV gyventojų nerimauja dėl savo kreditinių ir debetinių kortelių saugumo, o dėl sveikatos nerimą jaučia 83 proc. šios šalies gyventojų. skaityti »

Už smulkius pirkinius gyventojai vis dažniau atsiskaito mokėjimo kortele

Mokėjimo kortele prekybos vietoje gyventojai vis dažniau atsiskaito ne vien už stambius pirkinius, bet ir už smulkias kasdienes prekes skaityti »