„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Žymūs šalies dizaineriai pristatė savo kurtus pirmuosius kortelių dėklus

Vilniuje pristatyta pirmoji šalyje kortelinių – specialių dėklų, skirtų mokėjimo bei kitoms kortelėms laikyti – paroda. skaityti »

Šventiniu laikotarpiu banko kortelėmis atsiskaitoma dažniau

Trečius metus iš eilės gruodžio mėnesį daugėjo atsiskaitymų banko kortelėmis. skaityti »

Vidutinė atsiskaitymo kortele suma padidėjo dešimtadaliu

Atsiskaitydami kredito kortele per pirmus dešimt šių metų mėnesius žmonės vidutiniškai išleisdavo 174 litus. skaityti »

Su „MasterCard Corporate“ kortelėmis - įmonėms beprocentis kredito limitas

Danske bankas pristato „MasterCard Corporate“ kortelių grupę, kurioje ir pirmąkart Lietuvoje įmonėms siūloma „MasterCard Corporate Platinum“ kortelė. skaityti »

Tėvai mano, kad vaikų finansiniam ugdymui reikalingi ne tik grynieji

Daugiau kaip pusė tėvų nori, kad vaikai finansų valdymo pagrindų mokytųsi naudodamiesi keletu priemonių. skaityti »

Vilniaus taksi automobiliuose mokėjimo kortelėmis atsiskaitoma vis dažniau

SEB banko statistika rodo, kad vis dažniau už vežimo paslaugas atsiskaitoma mokėjimo kortelėmis Vilniaus miesto taksi automobiliuose, kuriuose bankas yra įrengęs elektroninius kortelių skaitytuvus. skaityti »

„Citi“ ir „Shell“ vėl leis kreditines korteles

Korporacija „Citi“ atnaujino partnerystę su „Shell“ dėl kreditinių kortelių išdavimo JAV teritorijoje. skaityti »

Amerikos bankas siūlo kortelių savininkams pranešimų realiuoju laiku

Amerikos bankas (U.S. Bank) pranešė apie galimybę gauti pranešimų realiuoju laiku (angl. on-line) į mobiliuosius įrenginius bei stacionarius kompiuterius apie jų kortelėmis atliekamas operacijas. skaityti »

2016 metais – milijardas bekontakčių mokėjimo kortelių

„ABI Research“ duomenimis, 2016 metais prognozuojama pateikti milijardą bekontakčių mokėjimo kortelių ir EMV kortelių su dviguba grafine sąsaja. skaityti »

Mokėjimo už važiavimą sistema suteiks galimybę kovoti su „zuikiais“

Anot „Sydney Morning Herald“, naujoji Sidnėjaus mokėjimo už važiavimą sistema, paremta išmaniųjų kortelių technologija, bus skirta padėti valdžiai kovoti su bandymais nemokėti už kelionę. skaityti »