„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bankas SNORAS pritaiko mokėjimo kortelių sistemą prie kintančių gyventojų įpročių

Reaguodamas į vis aktyvesnį Lietuvos gyventojų naudojmąsi mokėjimo kortelėmis ir norėdamas jį paskatinti, bankas SNORAS tobulina savo mokėjimo kortelių sistemą. skaityti »

„CashCase Visa“— pirmoji daugiavaliutė išankstinio mokėjimo kortelė

Didžiojoje Britanijoje pristatyta pirmoji daugiavaliutė išankstinio mokėjimo kortelė „CashCase Visa“. skaityti »

„Valomoji“ kortelė skaitytuvams

Kompanija „POS Supply Solutions“ siūlo „valomąją“ kortelę, skirtą išmaniesiems kortelių skaitytuvams (angl. Waffletechnology Smart Card Reader Cleaning Cards). skaityti »

Liuksemburge neliks „Bancomat“ kortelių

Debetinės kortelės su magnetine juostele „Bancomat“ po 2012 metų sausio 1 dienos turėtų išnykti iš tūkstančių Liuksemburgo gyventojų piniginių ir kišenių. skaityti »

Vietoj banko kortelės – mobilusis telefonas!

Jau nuo šiandien Didžiosios Britanijos gyventojai, atsiskaitydami už prekes ir paslaugas, galės vietoj pinigų ar bankų kortelių panaudoti savo mobilųjį telefoną. skaityti »

Tik moterims...

Baltarusijos bankai neįpratę skirstyti visuomenės į socialines grupes. Tačiau jei pasiūlymų pensininkams ar vaikams kai kuriuose iš jų galima rasti, dailioji lytis turi tenkintis tais bankiniais produktais, kurie siūlomi visiems vienodomis sąlygomis. skaityti »

„Visa“ skyrė strateginių investicijų įmonei „Square“

Mokėjimo sistemos „Visa“ atstovai informavo apie strategines investicijas „Square“ mobiliesiems mokėjimams. skaityti »

JAV gyventojai pasiruošę mokėti už lojalumo kortelės naudojimą

Konsultavimo kompanija „Auriemma“ (JAV) pranešė, jog dauguma naudotojų pasiruošę kasmet mokėti už naudojimąsi įvairiomis kreditinės kortelės lojalumo taikomosiomis programomis. skaityti »

Saksonijoje rasta senovinė kreditinė kortelė

Vokietijos Rytuose, Saksonijoje, rasta senovinės kreditinė kortelė. Ji visiškai nepanaši į šiuolaikines bankų kreditines korteles. skaityti »

Popierinius dovanų kuponus keičia moderni plastikinė mokėjimo kortelė

Bendrovė „ASHBURN International“, jau daugiau nei 10 metų prekybininkams ir paslaugų teikėjams diegianti lojalumo ir mokėjimo kortelių sprendimus, šiuo metu pristato rinkos naujieną – Dovanų kortelę. skaityti »