„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Rusijos rinkoje – daugiau nei 10 mln. kreditinių kortelių

Rusijos Federacijos Centrinio banko 2011 metų sausio 1 dienos duomenimis, Rusijos kredito įstaigos yra išdavę 144.419 mln. banko kortelių. skaityti »

Šiaurės Korėjoje pradėjo veikti debetinių kortelių sistema

Šiaurės Korėjoje pirmą kartą įdiegta elektroninė atsiskaitymo debetinėmis kortelėmis sistema, pavadinta „Nare“ (liet. sparnas). skaityti »

Bankinės kortelės ateityje galės bendrauti su savo savininku

Šiandien sparti aukštųjų technologijų plėtra gali subrandinti naują asmeninių finansų srities revoliuciją. Visiškai realu, kad netrukus visame pasaulyje žmonės galės kalbėtis su savo bankinėmis kortelėmis. skaityti »

Paryžiuje vyko jubiliejinė paroda „CARTES & IDentification 2010“

Prancūzijos sostinėje baigėsi 25-oji plastikinių kortelių ir technologijų paroda „CARTES & IDentification 2010“. skaityti »

Paryžiuje vyksta paroda „CARTES & IDentification 2010“

Š. m. gruodžio 7–9 dienomis Paryžiuje, parodų centre „Paris-Nord Villepinte“, vyksta specializuota tarptautinė jubiliejinė XXV intelektinių kortelių ir elektroninio saugumo sprendimų paroda „CARTES & IDentification 2010“. skaityti »

Bendrovė „Virgin Money“ imasi leisti bekontaktes kredito korteles

Didžiosios Britanijos bendrovė „Virgin Money“, priklausanti milijardieriaus Ričardo Brensono valdomai „Virgin Group“, imasi gaminti išskirtines bekontaktes kredito korteles. skaityti »

Išleidžiamos „WebMoney“ kortelės

WM-card tinklalapyje jau galima užsisakyti mokėjimo sistemos „MasterCard“ kortelę, skirtą atlikti paprastus ar internetinius pervedimus. skaityti »

Bendrovė „Dynamics“ dvi banko korteles sujungė į vieną

Neseniai Niujorke vykusioje finansinių ir bankinių technologijų parodoje bendrovė „Dynamics“ pristatė du savo kūrinius – banko kortelę, kurioje susijungti du mokėjimo instrumentai, ir kortelę, turinčią paslėptą numerį. skaityti »

Sukurtas „protingos“ kelių sąskaitų kreditinės kortelės prototipas

Paskutiniaisiais metais pripratome prie telefonų, turinčių dvi SIM korteles. O kodėl gi nepritaikius šios itin patogios funkcijos kituose sektoriuose? skaityti »

„Visa“ ir QIWI pristatė naują paslaugą „Visa Money Transfer“

Mokėjimo sistema „Visa“ ir QIWI pristatė bendrą grynųjų pinigų pervedimo į „Visa“ banko korteles paslaugą. skaityti »