„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Visa“ pajamos išaugo 23 proc.

„Visa“ grynasis pelnas 2017 m. pirmajame ketvirtyje sudarė 430 mln. dolerių arba 0,18 dolerio už „A“ klasės akciją. skaityti »

„Mastercard“ bando korteles su pirštų atspaudų skeneriu

Prekybos centrų tinklas „Pick n Pay“ ir „Barclays Africa“ banko filialas „Absa“ pirmieji pradėjo testuoti „Mastercard“ bankines korteles su piršto atspaudo skeneriu. skaityti »

„Ingenico“ ir „Orange“ siūlo naują atsiskaitymo būdą verslininkams

Mobiliojo ryšio operatorius „Orange“ ir mokėjimo įrangos gamintoja „Ingenico Payment Services” paskelbė diegiantys naują mobiliojo atsiskaitymo programą „Orange Pro Payment“. skaityti »

Austrijoje išleista virtualioji mobilioji kreditinė kortelė

Bendrovė „SIX Payment Services“ išleido SIM kortelę, atliekančią kreditinės kortelės funkcijas. skaityti »

Pasas atstos mokėjimo kortelę

Pakistano gyventojai galės atlikti finansines operacijas, naudodamiesi savo identifikacijos kortelėmis. skaityti »

Debetines korteles klientams pristatys dronai

Skaitmeninis Didžiosios Britanijos bankas „Starling Bank“ svarsto galimybę bankines korteles klientams pristatyti dronais – bepiločiais skraidančiais aparatais. skaityti »

Lustinėmis kortelėmis pasaulyje naudojamasi vis daugiau

Per 2015 m. liepą–2016 m. birželį daugiau nei 40 proc. visų bankinių operacijų buvo atliekama lustinėmis kortelėmis. skaityti »

Mokėjimo kortelių skaičius iki 2021 m. išaugs 4 milijardais

Didžiausias mokėjimo kortelių skaičiaus augimas buvo užfiksuotas Vidurio ir Rytų Afrikos bei Azijos–Ramiojo vandenyno regionuose. skaityti »

„MasterCard“ pelnas III ketv. išaugo 14 proc.

Kompanija „MasterCard“ pristatė 2016 metų III ketvirčio ataskaitą, kurioje matyti ženklus įvairių rodiklių augimas. skaityti »

Lustinių kortelių sparčiai daugėja

„Mastercard“ duomenimis, 2016 m. liepos pabaigoje 88 proc. kreditinių „Mastercard“ kortelių, naudojamų JAV, buvo lustinės. skaityti »