„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis skaičius ženkliai auga

Tyrimų bendrovės RBR duomenimis, 2015 m. atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis skaičius pasaulyje išaugo 15 proc. ir pasiekė 270 mlrd. skaityti »

Japonai nori vietoj banko kortelių atsiskaitymams naudoti veidų skenavimo sistemą

Japonų finansinė grupė „Sumitomo Mitsui Financial Group“ paskelbė, kad aktyviai analizuoja galimybę įdiegti veidų skenavimo sistemą atsiskaitymams vietoj bankinių kortelių. skaityti »

Anglijoje sparčiai daugėja mokėjimo kortelių

Didžiojoje Britanijoje naudojamų debetinių kortelių skaičius pusantro karto didesnis už šalies gyventojų skaičių. skaityti »

Prekybininkai turi galimybę pagerinti mokėjimo kortelių priėmimo sąlygas

Šalies prekybos ir paslaugų įmonių atstovai supažindinti su naujomis galimybėmis, kurių atsirado dėl palankesnės teisinės aplinkos. Susitikimo pateikta informacija ir apie bekontaktes mokėjimo korteles, kurios mūsų rinkoje atsiras dar šiais metais. skaityti »

Kinai turi po 4 mokėjimo korteles

Nacionalinio Kinijos banko duomenimis, iš viso Kinijoje naudojama 5,65 mlrd. kreditinių ir debetinių kortelių. skaityti »

Mokėjimo kortelių skaičius pasaulyje išaugo

Per 2015 m. pasaulyje mokėjimo kortelių skaičius išaugo 716,3 mln., o jomis atliktų operacijų – 18 proc. skaityti »

SEB: trečdalis atsiskaitymų kortele tenka 25-34 metų gyventojams

Pernai mokėjimo kortelėmis už pirkinius dažniau atsiskaitė gyventojai visose Baltijos šalyse. SEB banko duomenys rodo, kad dažniausiai korteles naudoja 25–34 metų gyventojai. skaityti »

Britai mėgsta atsiskaityti senais būdais

Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad jaunimas nelinkęs atsisakyti grynųjų pinigų, kaip buvo manoma iki šiol. skaityti »

Europos festivaliuose populiarėja mokėjimo kortelės

„Festipay“ prognozuoja, kad 2016 m. negrynųjų pinigų operacijų skaičius festivaliuose pasieks 7 mln., t. y. keturgubai daugiau nei pernai. skaityti »

Kinijoje banko kortelių 5 kartus daugiau nei gyventojų

Kinijos IT įmonės „Emperor“ viceprezidentas Zheng Song pranešė, kad 2015 metais šalyje buvo 5,4 mlrd. bankinių kortelių. skaityti »