„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Čekijoje pasirodė pirmosios virtualiosios kortelės

Čekijos bankas „Fio Banka“, bendradarbiaudamas su mokėjimo kompanija „MasterCard“ ir mobiliuoju operatoriumi O2, pirmasis šalyje įdiegė bekontakčių mokėjimų technologiją NFC išmaniuosiuose telefonuose. skaityti »

„Visa“ siekia, kad automobilis atstotų kreditinę kortelę

„Visa“ planuoja įdiegti į automobilius mobiliąją atsiskaitymo sistemą, kuria naudotis vairuotojui bus taip pat paprasta kaip išmaniuoju telefonu arba kreditine kortele. skaityti »

Amerikiečio kolekcijoje – 1,5 tūkst. kreditinių kortelių

Amerikietis Walteris Cavanaghas nuo 1971 metų yra įtrauktas Gineso rekordų knygą kaip žmogus, turintis daugiausia pasaulyje galiojančių kreditinių kortelių. skaityti »

Žmonės neatsisako atsiskaitymo grynaisiais pinigais

Bendrovės RBR tyrimo duomenimis, 2014 m. 60-yje pasaulio šalių buvo įgyvendinta 417 mlrd. ne grynųjų atsiskaitymų. skaityti »

Atsiskaitymai bankų kortelėmis − ketvirtadaliu spartesni nei anksčiau

Per ketverius metus atsiskaitymai bankų kortelėmis prekybos vietose paspartėjo ketvirtadaliu, t. y. 6 sekundėmis. skaityti »

Banko „Millennium“ mokėjimo kortelė pripažinta gražiausia Lenkijoje

Lenkijos banko „Millennium“ kreditinė kortelė „Millennium Alfa“ pripažinta gražiausia Lenkijoje. Toks titulas jai suteiktas konkurse, vykusiame konferencijos „Central European Electronic Card 2015“ metu. skaityti »

SEB bankas: mokėjimo korteles dažniausiai naudoja vilniečiai

SEB banko duomenimis, dažniausiai mokėjimo kortele linkę atsiskaityti didmiesčių (įskaitant ir jų rajonus), ypač Vilniaus, ir kai kurių šalies kurortų gyventojai, o gryniesiems pinigams pirmenybę daugiausiai teikia Jonavos ir Tauragės bei jų rajonų gyventojai. skaityti »

„MasterCard“ sujungs lojalumo korteles ir mobiliuosius atsiskaitymus

Naujas „MasterCard“ standartas sukurtas tam, kad pirkėjai galėtų pasinaudoti įvairiomis nuolaidų kortelėmis mokėjimo terminaluose. skaityti »

Koks atsiskaitymo būdas gali padėti sutaupyti laiko apsiperkant

Specialistai teigia, kad lietuviai, netgi lyginant su kaimynais latviais, vis dar dažnai linkę pasiimti pinigų iš kortelės sąskaitos ir mokėti už pirkinius grynaisiais pinigais. Tiesa, situacija pamažu kinta – atsiskaitymų kortelėmis skaičius kasmet didėja po 16–17 procentų. skaityti »

2020 metais atsiskaitymai kortelėmis bus dar labiau prieinami

Per penkerius metus dvigubai padaugės vietų, kuriose galima atsiskaityti mokėjimo kortelėmis. skaityti »