„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Latvijoje daugėja mokėjimo kortelių vaikams

Latvijos banko „Citadele“ duomenimis, per rugsėjį – pirmą naujų mokslo metų mėnesį – vaikams ir paaugliams skirtų mokėjimo kortelių skaičius išaugo beveik trigubai skaityti »

Atsiskaitymai bankinėmis kortelėmis populiariausi Suomijoje

Pernai atsiskaitymų ne grynaisiais pinigais skaičius išaugo 9 proc. Suomijos gyventojai bankinėmis kortelėmis atsiskaito dažniau nei bet kurios kitos šalies gyventojai. skaityti »

Virtualios kortelės – el. prekybos ateitis

Artimoje ateityje pirkėjams nebereikės turėti plastikinių mokėjimo kortelių, norint apsipirkti per internetą ar per mobiliąją programą. skaityti »

Šiaurės Korėjoje pristatyta nuosava mokėjimo kortelė

Šiaurės Korėjoje pristatoma nuosava mokėjimo sistema, kuri veiks šalies viduje. skaityti »

Keletas faktų iš mokėjimo kortelių „gyvenimo“

Banko mokėjimo kortelės jau seniai tapo mūsų gyvenimo dalimi. Kas sekundę pasaulyje kortele atliekama dešimtys tūkstančių operacijų. skaityti »

Baltarusijoje populiarėja atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis

Per dvejus metus Baltarusijoje prekybos organizacijų, priimančių bankines korteles, skaičius išaugo 59 proc. skaityti »

Amerikiečiai nežino, kiek yra skolingi

„LendingTree“ apklausa atskleidė, kad 40 proc. kortelių turėtojų negali tiksliai atsakyti, kiek yra pasiskolinę iš kreditinių kortelių. skaityti »

Čekija – bekontakčių mokėjimų lyderė

Čekijos piliečiai dažniau nei kiti europiečiai už pirkinius atsiskaito bekontaktėmis kortelėmis. Bekontakčiais mokėjimais naudojasi 60 proc. Čekijos gyventojų. skaityti »

„American Express“ siūlo nuosavą mokėjimo sistemą kortelių turėtojams

„American Express“ kortelių savininkai JAV turi galimybę mokėti už prekes ir paslaugas internetu naudodamiesi nauja, patogia ir saugia priemone. skaityti »

Rusijoje platinamos mokėjimo kortelės su ekranu

Rusijos bankas „Avangard“ pradėjo platinti mokėjimo korteles su klaviatūra ir ekranu. skaityti »