„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Pasirodė banko kortelės su besikeičiančiais numeriais

Kompanija „MasterCard“ drauge su vienu Lenkijos banku pristatė pirmąsias pasaulyje mokėjimo korteles su besikeičiančiais numeriais. skaityti »

Auga Baltarusijos mokėjimo kortelių rinka

Viename paskutiniųjų Baltarusijos nacionalinio banko posėdyje konstatuota, kad Baltarusijos mokėjimo kortelių rinka sparčiai auga. skaityti »

Estai – aktyviausių mokėjimo kortelių naudotojų ES trejetuke

Skelbiama, kad aktyviausiai Europos Sąjungoje (ES) mokėjimo kortelėmis naudojasi suomiai. skaityti »

„Visa“ pajamos auga

Nepaisant ekonomikos nuosmukio, „Visa“ 2015 metų 2-ojo ketvirčio grynasis pelnas siekia 1,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Gyventojai galės pažymėti vietas, kuriose norėtų atsiskaityti mokėjimo kortele

Nuo šiol gyventojai, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais, galės SEB bankui pranešti vietas, kuriose už prekes ar paslaugas jie norėtų atsiskaityti mokėjimo kortele, tačiau kol kas tokios galimybės neturėjo. skaityti »

Telefono numeris – vietoj kortelės numerio

Amerikos įmonė „Boku“ siūlo pakeisti kortelės numerį į naudojamo mobiliojo telefono numerį, kurį dauguma žino atmintinai. skaityti »

„American Express“ kortelių savininkai per metus išleido 1 trilijoną dol.

JAV mokėjimo sistema „American Express“ (AmEx) paskelbė praėjusių metų ketvirto ketvirčio finansinę ataskaitą. skaityti »

Bankas „Optima Bank“ įvertintas mokėjimo sistemos „Visa“ sertifikatu

Bankas „Optima Bank“ apdovanotas tarptautinės mokėjimo sistemos „Visa“ sertifikatu. skaityti »

Bankų mokėjimo kortelių saugumas amerikiečiams svarbiau už sveikatą

JAV technologijų kompanijos „Honeywell“ ekspertų teigimu, net 93 proc. JAV gyventojų nerimauja dėl savo kreditinių ir debetinių kortelių saugumo, o dėl sveikatos nerimą jaučia 83 proc. šios šalies gyventojų. skaityti »

Už smulkius pirkinius gyventojai vis dažniau atsiskaito mokėjimo kortele

Mokėjimo kortele prekybos vietoje gyventojai vis dažniau atsiskaito ne vien už stambius pirkinius, bet ir už smulkias kasdienes prekes skaityti »