„Visa“ tapo išskirtine FIFA partnere

Publikuota: 2006 m. balandžio 10 d. pirmadienis

„VISA“ prekės ženklas
Atnaujinamas „VISA“ prekės ženklas

Pasaulinė mokėjimo kortelių organizacija „Visa International“ ir Tarptautinė Futbolo Asociacijų Federacija (FIFA) pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią „Visa“ tapo FIFA pasauline partnere ir įgijo išskirtinę teisę būti oficialia daugelio FIFA renginių, įskaitant pasaulio futbolo čempionatą ir pasaulio moterų futbolo čempionatą, rėmėja. 

„Visa International“  tapo viena iš šešių pagrindinių FIFA partnerių. Sutartyje numatytus įsipareigojimus ji pradės vykdyti 2007 metų sausį ir rems FIFA renginius iki 2014 metų.

„Partnerystė su FIFA – dar vienas žingsnis įgyvendinant „Visa“ strategiją būti siejamai su geriausiais pasaulyje prekės ženklais bei dar labiau sustiprinant „Visa“ prekės ženklo pozicijas pasaulyje. Be to, „Visa“ glaudžiau nei ankstesni partneriai bendradarbiaus su Federacija ir turės teisę platesnei veiklai“, – sakė „Visa International“ prezidentas Christopheris Rodriguesas. 

„Ši partnerystė pratęsia itin sėkmingas „Visa“ rinkodaros programas – tokias, kaip  parama Olimpinėms ir Parolimpinėms žaidynėms, pasaulio regbio taurei ir pan. Turėdami joms išskirtines teises, labiausiai siekėme sutarties su FIFA“, – sakė „Visa International“ vadovas. 
 
Per aštuonerius partnerystės metus „Visa“ rems įvairius FIFA renginius ir varžybas, tarp kurių – FIFA konfederacijų taurė, FIFA klubo pasaulio taurė, FIFA pasaulio U-20 taurė, FIFA pasaulio interaktyvi taurė, FIFA pasaulio paplūdimo futbolo taurė, FIFA pasaulio moterų U-20 taurė ir FIFA pasaulio salės futbolo taurė. „Visa“ taip pat dirbs su FIFA analizuojant galimybes plėtoti ir populiarinti silpnaregių futbolą, pasinaudojant ilgamete „Visa“ parolimpinio sporto remimo patirtimi.  

FIFA komercinės partnerystės strategija siekia plėtoti ir populiarinti sportą visame pasaulyje. FIFA itin glaudžiai bendradarbiauja su savo rėmėjais – partnerystė neapsiriboja tik renginių remimu, o apima teises į visus FIFA renginius, išskirtines marketingo priemones, dalyvavimą specialiuose FIFA valdančiųjų institucijų renginiuose bei iniciatyvose.

 

Šaltinis: „Consensus PR“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Verslininkai vis dažniau siekia užtikrinti galimybę atsiskaityti mokėjimo kortele

Lietuvoje sparčiai daugėja vietų, kur galima atsiskaityti mokėjimo kortele. skaityti »

Lietuvoje daugėja kreditinių kortelių

Lietuvoje mažėjant bankų išduotų mokėjimo kortelių, daugėja kreditinių kortelių bei auga atsiskaitymai jomis, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. skaityti »

Lietuvoje kortelėmis daugiausiai atsiskaitoma už nekasdienes prekes

Lietuvos gyventojai mokėjimo kortelėmis daugiausiai atsiskaito už nekasdienius pirkinius, rodo SEB banko statistika. skaityti »

Išduodamas mokėjimo korteles SEB bankas susitelks į partnerystę su „MasterCard“

Atsižvelgdama į klientų aptarnavimo poreikius ir siekdama veikti efektyviai SEB grupė Baltijos šalyse priėmė sprendimą stiprinti bendradarbiavimą su mokėjimo kortelių kompanija „MasterCard“. skaityti »

„Nordea“ siūlo saugesnį atsiskaitymą internetu

Siekiant užtikrinti saugesnį atsikaitymą internetu, nuo š. m. gruodžio 2 d. bankas „Nordea“ dalyvauja „Saugaus atsiskaitymo internetu“ (angl. „MasterCard SecureCode“) programoje, kurios tikslas – apsaugoti kortelių turėtojų lėšas nuo neteisėtų atsiskaitymų internete. skaityti »

„Google“ leidžia savo plastikinę kortelę

Kompanija „Google“ pradėjo leisti debetines plastikines korteles „Google Wallet Card“, pririštas prie mokėjimo sistemos „Google Wallet“. Užsisakyti tokią kortelę, beje, nemokamai, kol kas gali tik JAV gyventojai. skaityti »

Naujovė: banko kortelė su apsaugotu lustu

Dizainerių komanda iš Korėjos sukūrė neįprastą apsaugą banko kortelėms – paslepiamą lustą. skaityti »

Pasigendama vietų, kur būtų galima atsiskaityti mokėjimo kortele

Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis vietų plėtros potencialas Lietuvoje iki galo dar nepanaudotas – tai rodo Lietuvos banko užsakymu atliktos gyventojų mokėjimo paslaugų naudojimo įpročių apklausos rezultatai. skaityti »

Didžioji Britanija siekia sukurti bendruomenę, nenaudojančią grynųjų pinigų

Britų mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC) atlikto tyrimo duomenimis, Didžiojoje Britanijoje silpsta grynųjų pinigų galia. skaityti »

„Visa“ stiprina „Visa Offers Platform“

„Visa Inc.“ anonsavo „Visa Offers Platform“ papildymą, kuris leidžia suteikti „Visa“ kortelių naudotojams tikslinių apdovanojimų. skaityti »