Atviros pamokos apie atsakingą vartojimą skatins moksleivius susimąstyti

Publikuota: 2011 m. lapkričio 14 d. pirmadienis

Lietuvos vartotojų institutas nuo šio pirmadienio Kauno ir Vilniaus rajonų mokyklose pradeda atvirų pamokų apie atsakingą vartojimą ciklą, kurio metu dalinsis su moksleiviais informacija apie vartojimo poveikį aplinkai, socialinei sričiai bei ekonomikai.

Atvirų pamokų metu bus pristatyta, kas yra atsakingas vartojimas ir kaip jis liečia kasdienį mūsų gyvenimą – aplinką, kurioje gyvename, kuo svarbus vartojant energiją, renkantis maisto produktus, keliaujant. Plačiau bus apsistota ties atsakingu maisto vartojimu, nes jis tarpe kitų sričių turi didžiausią neigiamą poveikį aplinkai, kadangi jį gaminant eikvojama daug energijos išteklių, transportuojant – daromas poveikis klimato kaitai, o išmetant – teršiama gamta. Neatsakingai renkantis maisto produktus patiriamas neigiamas poveikis ir sveikatai.

„Atvirų pamokų tikslas – paskatinti moksleivius susimąstyti apie neigiamas neatsakingo vartojimo pasekmes ne tik aplinkai, bet ir sveikatai, bei ką galėtume padaryti, kad jų išvengtume“ – sako Lietuvos vartotojų instituto prezidentė dr. Zita Čeponytė.

Moksleiviai atviroms pamokoms bus parengę „namų darbus“: atlikę apklausas atsakingo vartojimo tema, apibendrinę jų rezultatus, parengę prezentacijas kaip jie supranta atsakingą vartojimą, kokia, jų nuomone, yra padėtis Lietuvoje bei ką visuomenė turėtų nuveikti, kad vartojimas būtų atsakingesnis.

Iniciatyva vykdoma įgyvendinant projektą „Vartai: įmonių socialinės ir aplinkosauginės inovacijos“. Projektą įgyvendina Jungtinių Tautų vystymo programa Lietuvoje, kartu su Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Profesine sąjunga „Solidarumas“ ir Nevyriausybinių organizacijų informacijos ir paramos centru. Projektą finansuoja Europos socialinis fondas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Tyrimas: kaip išvengti piktnaudžiavimų įvedant eurą?

Artėjant euro įvedimui vienas labiausiai Lietuvos gyventojus dominančių klausimų – kaip užtikrinti, kad verslininkai nepiktnaudžiautų perskaičiuodami prekių ir paslaugų kainas. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »