ES lėšos – mokytojų verslumo kompetencijoms ugdyti

Publikuota: 2012 m. vasario 9 d. ketvirtadienis

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU), siekdamas pagerinti verslumo ugdymą bendrojo lavinimo ir profesinėse mokyklose, įgyvendina ES finansuojamą projektą „Inovatyvių metodų diegimas verslumo ugdymo procese“. Projektas, kurio partneriai yra Vilniaus miesto ir apskrities verslininkų darbdavių konfederacija ir VšĮ „Pilietiškumo, demokratijos ir teisės programų centras“, padidins mokytojų verslumo kompetencijas, padės atnaujinti mokymo programas ir išplėsti mokinių profesinio pasirinkimo galimybes.

„Projektas skirtas ugdyti mokytojų ir moksleivių verslumą taikant inovatyvius mokymo metodus ir priemones, – sako doc. dr. Vytas Navickas, LEU Socialinių mokslų fakulteto dekanas. – Parengėme  neformalaus švietimo integralią inovatyvių verslumo ugdymo metodų ir priemonių  programą, pagal kurią nuo 2011 m. lapkričio vykdome mokymus.“

Anot p. Navicko, mokymuose dalyvauja maždaug 120 pedagogų, jie moko ekonomikos ir verslo arba taiko verslo žinias dėstydami kitas disciplinas, pavyzdžiui, fiziką, chemiją, dailę ir kt.

Mokymuose, kurių trukmė – 40 akademinių valandų, derinamos teorinės ir praktinės žinios. Jų dalyviai nagrinėja verslo organizavimo ypatumus ir problemas, visuomenės ekonominius poreikius, mokosi rengti verslumo ugdymo strategijas ir programas, taikyti edukacines verslumo technologijas.

Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Druskininkuose vykstantys mokymai tęsis iki šių metų gegužės. Jiems pasibaigus mokymų dalyviai turės atlikti savarankišką užduotį – sukurti pamokos planą, projektą ar kvalifikacijos tobulinimo seminarą, pritaikydami inovatyvų verslumo ugdymo metodą.

Įgyvendinant projektą taip pat bus organizuojamas renginių ciklas, skirtas pristatyti geriausiai įvertintas savarankiškas užduotis, pasidalinti patirtimi, aptarti ir išbandyti verslumo ugdymo metodus bei priemones. Kiekvieną renginį sudarys trys dalys: konferencija, darbas grupėmis ir mokytojų, mokinių bei tėvų verslumo forumas.

Projekto metu LEU bus sukurta metodinė duomenų bazė su specialiais modeliais, kurie leis simuliuoti įvairias verslo situacijas. Duomenų bazėje bus įdiegtos interaktyvios mokymo priemonės, skelbiama verslo ugdymo literatūra, seminarų, konferencijų medžiaga, verslo sėkmės istorijos.

„Duomenų baze galės naudotis ne tik projekto dalyviai, bet ir visi norintys paįvairinti savo pamokas ir patraukliau pristatyti verslo procesus. Ji taip pat bus naudinga mokytojus rengiantiems universitetams, – pastebi p. Navickas. – Projekte nedalyvavusius mokytojus konsultuos ir duomenų baze naudotis išmokys LEU Profesinių kompetencijų tobulinimo instituto specialistai.“

Bendra projekto vertė – 951,48 tūkst. Lt, iš kurių 922,93 tūkst. Lt sudaro ES parama pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę „Kalbų mokymo, verslumo ugdymo ir inovatyvių švietimo metodų kūrimas ir diegimas“.

Nuo 2011 m. rugpjūčio vykdomą projektą LEU su partneriais ketina baigti kitąmet balandį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus universitetas laukia pusantro tūkstančio archeologų

Vilniaus universitete (VU) rugpjūčio 31–rugsėjo 4 d. vyks Europos archeologų asociacijos kongresas. skaityti »

SMK įgyvendina projektą Afrikoje

Š. m. rugpjūčio 08–12 d. Socialinių mokslų kolegijos Tarptautinių studijų vadovas Marius Zalieckas, strateginės plėtros vadovė Reda Mikalauskaitė bei projekto „Atrask save“ jaunimo garantijų iniciatyvos koordinatorė Inga Kulikauskė vedė mokymus Ganos, Ugandos bei Kenijos jaunimo darbuotojams apie karjeros konsultavimo paslaugų teikimą vietiniam jaunimui. skaityti »

Profesines mokyklas jau pasirinko tūkstančiu daugiau jaunuolių nei pernai

Auga besirenkančių profesines mokyklas skaičius: rugpjūčio vidurio duomenimis, šiemet mokymąsi profesinėse mokyklose jau yra pasirinkę 14,3 tūkst. mokinių, t. y. sulaukta per tūkstantį arba 7 proc. daugiau priėmimo prašymų nei pernai tuo pat metu. skaityti »

Rugsėjo pirmajai artėjant: programėlės padėsiančios greičiau sugrįžti į mokslus

Programos „Samsung Mokykla ateičiai“ kūrėjai moksleiviams rekomenduoja nemokamas edukacines programėles. skaityti »

VDU studentėms – vardinės „Thermo Fisher Scientific“ stipendijos

Stipendijos tikslas – gabius bei motyvuotus VDU studentus, studijuojančius su biotechnologijomis ar UAB „Thermo Fisher Scientific Baltics“ veikla susijusius mokslus ir kryptingai gilinančius šių sričių žinias, skatinti dalyvauti moksliniuose tyrimuose ir siekti karjeros. skaityti »

Mokyklose populiarėjančios elektroninės pratybos lengvina vaikų kuprines

Elektroninių pratybų kūrėjai skaičiuoja, kad šiemet Lietuvoje elektronines pratybas naudos 4 kartus daugiau mokyklų, nei praėjusiais mokslo metais. Prekybininkai pastebi, kad mokymosi skaitmenizavimas daro įtaką ir apsipirkimui prieš rugsėjo pirmąją. skaityti »

Vėžio registras leis efektyviau vykdyti mokslinius tyrimus ir kovoti su onkologinėmis ligomis

Švietimo ir mokslo ministerijos siūlymu Vyriausybė įsteigė Vėžio registrą. Nacionalinė duomenų bazė sudarys sąlygas Lietuvos mokslininkams efektyviau tirti onkologinius susirgimus ir siūlyti naujus problemų sprendimo būdus. skaityti »

Į mokyklinuko kuprinę – ne tik sąsiuvinis, bet ir kompiuteris

Artėjant mokslo metų pradžiai, į mokyklas vaikus išleidžiantys tėvai skirstosi į dvi barikadų puses. Vieni skuba mokyklinuko kuprinę sukrauti iki rugsėjo 1-osios, kiti kantriai laukia, kol praėjus bumui mokykliniams reikmenims bus pradėtos taikyti nuolaidos, tad prieš mokyklą įsigyja tik pačias būtiniausias priemones. skaityti »

Iš Sibiro grįžęs VDU doktorantas: istoriniai įvykiai padeda perprasti dabartį

Ekspedicija „Misija Sibiras“ reiškia daugiau nei dviejų savaičių trukmės išbandymą tvarkant Lietuvos tremtinių kapavietes – tai pilietinės raiškos būdas, skatinantis diskusijas apie istorinės atminties svarbą ir ugdantis sąmoningumą istoriją vertinti su didele atsakomybe bei pagarba. skaityti »

Magistrantūra naujai: šiandien nebereikia vienodas kompetencijas turinčių specialistų

„Šiandien problemos tokios kompleksinės, kad jų neįmanoma išspręsti turint tik siaurą išsilavinimą“, – teigia Jurgita Šiugždinienė, Kauno technologijos universiteto (KTU) studijų prorektorė. Pasak jos, tyrimai ir pasaulinės tendencijos rodo, kad rinkai nebereikia daug vienodas kompetencijas turinčių specialistų, kuriems sunku išsiskirti iš kitų. skaityti »