Geriausios studentų idėjos pristatytos projekto „Idėja 2011“ parodoje

Publikuota: 2012 m. sausio 5 d. ketvirtadienis

Tuo metu kai Lietuvos Respublikos Seime parlamentarai suko galvas dėl kitų metų valstybės biudžeto, jaunoji Lietuvos karta taip pat nesnaudė – iš visos Lietuvos susirinkę studentai bandė įtikinti komisiją bei susirinkusius svečius, kad būtent jų idėja turi būti geriausia marketingo darbų parodoje „Idėja 2011“, vykusioje Vilniaus Universiteto Ekonomikos Fakultete.

Renginio atidarymo žodį tarė VU Ekonomikos fakulteto prodekanas Jonas Martinavičius ir Marketingo katedros vedėjas Sigitas Urbonavičius, pasveikindami projekto „Idėja 2011“ dalyvius ir džiaugdamiesi studentų kūrybine iniciatyva.

Šiais metais didelio populiarumo sulaukusiam projektui „Idėja“ naujus produktus bei paslaugas pristatė 127 komandos. Tik 40 geriausiųjų gavo galimybę dalyvauti finalinėje parodoje. „Idėjos“ vertinimo komisijai buvo sudėtinga nuspręsti dėl geriausios studentų idėjos. Po ilgų svarstymų, geriausia marketingo idėja buvo pripažintas komandos „Forget–to–lock not“ pasiūlytas pakabukas, kuris primena žmogui, ar durys su paprasta mechanine spyna yra užrakintos (degs žalia lemputė), ar ne (degs raudona lemputė). Atrakinus duris ir šiek tiek ilgiau jų neužrakinus, yra atsiunčiama žinutė su priminimu, kad durys neužrakintos. Papildoma funkcija – internete galima stebėti, kada buvo atrakintos / užrakintos durys. „Juk bent kartą esame pamiršę, ar užrakinome duris?“ – retoriškai paklausė nugalėjusios komandos kapitonas.

Antroji vieta atiteko komandai „Exclusive“. Šiemet debiutavęs Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas subūrė komandą, kuri pristatė savo idėją – vaikiškus baldus „Kulverstukas“. Tai draugiški aplinkai baldai vaikams, kurie bus pagaminti iš perdirbto popieriaus, tarnaujantys 1–2 metus, ekologiški, nesunkiai pakeičiami ir tokie, su kuriais vaikai galės daryti ką nori.

Trečiąją vietą užėmė komanda „Besikeičiantis labirintas“, pristačiusi naują pramogą – lazerinį labirintą – atviroje erdvėje esantį lazeriais valdomą labirintą, kuriame žaidimo metu būtų galima koreguoti takus, užduotis. „Idėja yra visai nauja bei unikali, todėl jai tiesioginės konkurencijos nėra. Pačių labirintų Lietuvoje yra tik keli, o pagrindinis konkurentas yra kukurūzų labirintas“ – apie idėjos perspektyvumą tikino komandos atstovai.

Parodos lankytojai savo simpatijas atidavė komandai „ReBOOKlution“, pristačiusiai „pigią knygą“, kuri yra 70 proc. pigesnė, su komercinės, socialinės reklamos plotais viduje. „Reklama leis sumažinti knygos kainą, o mažesnė kaina pritrauks didesnį skaitytojų ratą, kas neabejotinai džiugins knygų autorius bei reklamos užsakovus“ – tvirtino komanda.

Už geriausią reklamą apdovanota komanda „Ouattro“, pateikusi idėją „Key box“ – raktų dėžutę, atliekančią raktų piniginės funkciją ir dėl įmontuoto mechanizmo palengvinančią tinkamo rakto suradimą. „Juk patogu laikyti raktus dėžutėje – neplėšo kišenių ar rankinių medžiagų. Taip pat be didelių pastangų vartotojai suras reikiamą raktą vieno mygtuko paspaudimu“ – privalumus vardino komandos merginos.

Visos laimėjusios komandos buvo apdovanotos rėmėjų prizais: „3D stikle“ įsteigė statulėles, „Labas nuotykių parkas“ komandoms leis atsipalaiduoti viename iš savo parkų, o „Nijolės gėlės“ kiekvieną laimėjusįjį apdovanojo gėlėmis. Komandos nariai taip pat gavo žurnalo prenumeratas metams bei kitus jaunajam verslininkui naudingus prizus.

IDĖJA yra nekomercinis, tarpuniversitetinis, Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto studentų organizuojamas projektas, organizuojamas nuo 2004 m. ir užbaigiamas marketingo darbų paroda, kurios metu atrinktos geriausios studentų komandos pristato savo sukurtus unikalius produktus ir paslaugas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Edukacinė aplinka: ar jau subrendome pokyčiams mokyklose?

Niekas neabejoja, jog namų aplinka turi būti jauki, patogi, darbo vieta – leidžianti susikaupti, tačiau tik dabar prabylama apie edukacinių erdvių kokybinius poreikius. skaityti »

Rengiamasi keisti informatikos ugdymo programą

Atsižvelgiant į vis tobulėjančias technologijas ir išaugusį informatikos išmanymo poreikį, rengiamasi keisti informatikos ugdymo programą mokyklose. skaityti »

Tarptautinėje architektūros parodoje Venecijoje – VGTU profesoriaus darbas

Venecijoje baigėsi pusmetį trukusi 15-toji Tarptautinė architektūros paroda pavadinta „15th International Architecture Exhibition – la Biennale di Venezia 2016“. skaityti »

Kėdainiuose – KTU mokslininkų sukurta inovatyvi nuotekų valymo technologija

Kėdainių nuotekų valykloje – pokyčių metas. Netrukus joje pradės veikti atnaujinti filtravimo įrenginiai. skaityti »

LEU pirmakursių išsidėstymas pagal gyvenamąsias vietoves – interaktyviame žemėlapyje

Sukurtas interaktyvus žemėlapis, kuriame vaizduojamas Lietuvos edukologijos universiteto I kurso studentų išsidėstymas pagal gyvenamąsias vietoves (miestus, miestelius) ir savivaldybes 2016 m. rudens semestro duomenimis. skaityti »

Privalomas priešmokyklinis ugdymas palengvins mokytojo darbą

Siekiant užtikrinti optimalią vaiko raidą, atsižvelgiant į jo asmens unikalumą ir ugdymosi poreikius, padedant pasirengti sėkmingai mokytis mokykloje, nuo šių mokslo metų Lietuvoje įvestas privalomas priešmokyklinis ugdymas. skaityti »

„Clarivate Analytics“ – naujas vardas mokslinėje komunikacijoje

Thomson Reuters kompanijos atstovai žiniasklaidoje paskelbė apie intelektinės ir mokslinės informacijos verslo pardavimą privataus kapitalo fondams „Onex Corporation“ ir „Baring Private Equity Asia“ už 3,55 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Lietuvos ir Kanados mokslininkų atliktas tyrimas padės suprasti dažnų žmogaus ligų kilmę

Prestižiniame mokslo žurnale „Nature Structural and Molecular Biology” išspausdintame straipsnyje bendras Toronto, Vilniaus universiteto ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto mokslininkų tyrimas atskleidė, kaip vystosi žarnyno veiklos sutrikimas, susijęs su laktozės netoleravimu. skaityti »

KTU studentai laimėjo „Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse

Naujųjų medijų kalbą KTU studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. skaityti »

„Knygų Kalėdos“ keičia žmonių gyvenimus

Iki 2017 m. sausio 6 d. Lietuvoje vyksta Prezidentės akcija „Knygų Kalėdos“. skaityti »