Tuo metu kai Lietuvos Respublikos Seime parlamentarai suko galvas dėl kitų metų valstybės biudžeto, jaunoji Lietuvos karta taip pat nesnaudė – iš visos Lietuvos susirinkę studentai bandė įtikinti komisiją bei susirinkusius svečius, kad būtent jų idėja turi būti geriausia marketingo darbų parodoje „Idėja 2011“, vykusioje Vilniaus Universiteto Ekonomikos Fakultete.
Tuo metu kai Lietuvos Respublikos Seime parlamentarai suko galvas dėl kitų metų valstybės biudžeto, jaunoji Lietuvos karta taip pat nesnaudė – iš visos Lietuvos susirinkę studentai bandė įtikinti komisiją bei susirinkusius svečius, kad būtent jų idėja turi būti geriausia marketingo darbų parodoje „Idėja 2011“, vykusioje Vilniaus Universiteto Ekonomikos Fakultete.
Renginio atidarymo žodį tarė VU Ekonomikos fakulteto prodekanas Jonas Martinavičius ir Marketingo katedros vedėjas Sigitas Urbonavičius, pasveikindami projekto „Idėja 2011“ dalyvius ir džiaugdamiesi studentų kūrybine iniciatyva.
Šiais metais didelio populiarumo sulaukusiam projektui „Idėja“ naujus produktus bei paslaugas pristatė 127 komandos. Tik 40 geriausiųjų gavo galimybę dalyvauti finalinėje parodoje. „Idėjos“ vertinimo komisijai buvo sudėtinga nuspręsti dėl geriausios studentų idėjos. Po ilgų svarstymų, geriausia marketingo idėja buvo pripažintas komandos „Forget–to–lock not“ pasiūlytas pakabukas, kuris primena žmogui, ar durys su paprasta mechanine spyna yra užrakintos (degs žalia lemputė), ar ne (degs raudona lemputė). Atrakinus duris ir šiek tiek ilgiau jų neužrakinus, yra atsiunčiama žinutė su priminimu, kad durys neužrakintos. Papildoma funkcija – internete galima stebėti, kada buvo atrakintos / užrakintos durys. „Juk bent kartą esame pamiršę, ar užrakinome duris?“ – retoriškai paklausė nugalėjusios komandos kapitonas.
Antroji vieta atiteko komandai „Exclusive“. Šiemet debiutavęs Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas subūrė komandą, kuri pristatė savo idėją – vaikiškus baldus „Kulverstukas“. Tai draugiški aplinkai baldai vaikams, kurie bus pagaminti iš perdirbto popieriaus, tarnaujantys 1–2 metus, ekologiški, nesunkiai pakeičiami ir tokie, su kuriais vaikai galės daryti ką nori.
Trečiąją vietą užėmė komanda „Besikeičiantis labirintas“, pristačiusi naują pramogą – lazerinį labirintą – atviroje erdvėje esantį lazeriais valdomą labirintą, kuriame žaidimo metu būtų galima koreguoti takus, užduotis. „Idėja yra visai nauja bei unikali, todėl jai tiesioginės konkurencijos nėra. Pačių labirintų Lietuvoje yra tik keli, o pagrindinis konkurentas yra kukurūzų labirintas“ – apie idėjos perspektyvumą tikino komandos atstovai.
Parodos lankytojai savo simpatijas atidavė komandai „ReBOOKlution“, pristačiusiai „pigią knygą“, kuri yra 70 proc. pigesnė, su komercinės, socialinės reklamos plotais viduje. „Reklama leis sumažinti knygos kainą, o mažesnė kaina pritrauks didesnį skaitytojų ratą, kas neabejotinai džiugins knygų autorius bei reklamos užsakovus“ – tvirtino komanda.
Už geriausią reklamą apdovanota komanda „Ouattro“, pateikusi idėją „Key box“ – raktų dėžutę, atliekančią raktų piniginės funkciją ir dėl įmontuoto mechanizmo palengvinančią tinkamo rakto suradimą. „Juk patogu laikyti raktus dėžutėje – neplėšo kišenių ar rankinių medžiagų. Taip pat be didelių pastangų vartotojai suras reikiamą raktą vieno mygtuko paspaudimu“ – privalumus vardino komandos merginos.
Visos laimėjusios komandos buvo apdovanotos rėmėjų prizais: „3D stikle“ įsteigė statulėles, „Labas nuotykių parkas“ komandoms leis atsipalaiduoti viename iš savo parkų, o „Nijolės gėlės“ kiekvieną laimėjusįjį apdovanojo gėlėmis. Komandos nariai taip pat gavo žurnalo prenumeratas metams bei kitus jaunajam verslininkui naudingus prizus.
IDĖJA yra nekomercinis, tarpuniversitetinis, Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto studentų organizuojamas projektas, organizuojamas nuo 2004 m. ir užbaigiamas marketingo darbų paroda, kurios metu atrinktos geriausios studentų komandos pristato savo sukurtus unikalius produktus ir paslaugas.