Geriausios studentų idėjos pristatytos projekto „Idėja 2011“ parodoje

Publikuota: 2012 m. sausio 5 d. ketvirtadienis

Tuo metu kai Lietuvos Respublikos Seime parlamentarai suko galvas dėl kitų metų valstybės biudžeto, jaunoji Lietuvos karta taip pat nesnaudė – iš visos Lietuvos susirinkę studentai bandė įtikinti komisiją bei susirinkusius svečius, kad būtent jų idėja turi būti geriausia marketingo darbų parodoje „Idėja 2011“, vykusioje Vilniaus Universiteto Ekonomikos Fakultete.

Renginio atidarymo žodį tarė VU Ekonomikos fakulteto prodekanas Jonas Martinavičius ir Marketingo katedros vedėjas Sigitas Urbonavičius, pasveikindami projekto „Idėja 2011“ dalyvius ir džiaugdamiesi studentų kūrybine iniciatyva.

Šiais metais didelio populiarumo sulaukusiam projektui „Idėja“ naujus produktus bei paslaugas pristatė 127 komandos. Tik 40 geriausiųjų gavo galimybę dalyvauti finalinėje parodoje. „Idėjos“ vertinimo komisijai buvo sudėtinga nuspręsti dėl geriausios studentų idėjos. Po ilgų svarstymų, geriausia marketingo idėja buvo pripažintas komandos „Forget–to–lock not“ pasiūlytas pakabukas, kuris primena žmogui, ar durys su paprasta mechanine spyna yra užrakintos (degs žalia lemputė), ar ne (degs raudona lemputė). Atrakinus duris ir šiek tiek ilgiau jų neužrakinus, yra atsiunčiama žinutė su priminimu, kad durys neužrakintos. Papildoma funkcija – internete galima stebėti, kada buvo atrakintos / užrakintos durys. „Juk bent kartą esame pamiršę, ar užrakinome duris?“ – retoriškai paklausė nugalėjusios komandos kapitonas.

Antroji vieta atiteko komandai „Exclusive“. Šiemet debiutavęs Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas subūrė komandą, kuri pristatė savo idėją – vaikiškus baldus „Kulverstukas“. Tai draugiški aplinkai baldai vaikams, kurie bus pagaminti iš perdirbto popieriaus, tarnaujantys 1–2 metus, ekologiški, nesunkiai pakeičiami ir tokie, su kuriais vaikai galės daryti ką nori.

Trečiąją vietą užėmė komanda „Besikeičiantis labirintas“, pristačiusi naują pramogą – lazerinį labirintą – atviroje erdvėje esantį lazeriais valdomą labirintą, kuriame žaidimo metu būtų galima koreguoti takus, užduotis. „Idėja yra visai nauja bei unikali, todėl jai tiesioginės konkurencijos nėra. Pačių labirintų Lietuvoje yra tik keli, o pagrindinis konkurentas yra kukurūzų labirintas“ – apie idėjos perspektyvumą tikino komandos atstovai.

Parodos lankytojai savo simpatijas atidavė komandai „ReBOOKlution“, pristačiusiai „pigią knygą“, kuri yra 70 proc. pigesnė, su komercinės, socialinės reklamos plotais viduje. „Reklama leis sumažinti knygos kainą, o mažesnė kaina pritrauks didesnį skaitytojų ratą, kas neabejotinai džiugins knygų autorius bei reklamos užsakovus“ – tvirtino komanda.

Už geriausią reklamą apdovanota komanda „Ouattro“, pateikusi idėją „Key box“ – raktų dėžutę, atliekančią raktų piniginės funkciją ir dėl įmontuoto mechanizmo palengvinančią tinkamo rakto suradimą. „Juk patogu laikyti raktus dėžutėje – neplėšo kišenių ar rankinių medžiagų. Taip pat be didelių pastangų vartotojai suras reikiamą raktą vieno mygtuko paspaudimu“ – privalumus vardino komandos merginos.

Visos laimėjusios komandos buvo apdovanotos rėmėjų prizais: „3D stikle“ įsteigė statulėles, „Labas nuotykių parkas“ komandoms leis atsipalaiduoti viename iš savo parkų, o „Nijolės gėlės“ kiekvieną laimėjusįjį apdovanojo gėlėmis. Komandos nariai taip pat gavo žurnalo prenumeratas metams bei kitus jaunajam verslininkui naudingus prizus.

IDĖJA yra nekomercinis, tarpuniversitetinis, Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto studentų organizuojamas projektas, organizuojamas nuo 2004 m. ir užbaigiamas marketingo darbų paroda, kurios metu atrinktos geriausios studentų komandos pristato savo sukurtus unikalius produktus ir paslaugas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »