„Hitachi“ ir Tokijo technologijų instituto organizuojamuose kursuose – daugiau nei 200 dalyvių

Publikuota: 2013 m. spalio 15 d. antradienis

Kauno technologijos universitete (KTU) prasidėjo intensyvių mokymų kursas, skirtas tobulinti branduolinės energetikos pramonės specialistų gebėjimus. Tai pirmasis tokio pobūdžio mokymų kursas Europoje. Mokymai vyks spalio 14–18 dienomis, juos ves lektoriai iš „Hitachi“ kompanijos ir Tokijo technologijų instituto.

Šis mokymų kursas rengiamas KTU, tačiau jis nėra skirtas tik šio universiteto studentams ar dėstytojams. Kursuose užsiregistravo daugiau nei 200 branduolinę energetiką, fiziką ir kitas disciplinas studijuojančių studentų bei branduolinės energetikos srityje dirbančių mokslininkų iš įvairių institucijų.

„Mes labai tikime bendradarbiavimo su „Hitachi” ir Tokijo technologijų instituto specialistais sėkme ir branduolinės energetikos srityje įžvelgiame abipusę naudą. Mūsų šalyje trūksta šios srities specialistų ne tik atominių elektrinių projektų valdyme, bet ir valstybės institucijose“, – renginio atidarymo rytą kalbėjo Kauno technologijos universiteto rektorius prof. Petras Baršauskas.

„Tiek atominės elektrinės statymas, tiek jos valdymas, reikalauja plataus spektro specialių technologijų ir kvalifikuotos darbo jėgos, kurios specializacija būtų šių technologijų valdymas. Mokymasis branduolinės energetikos srityje Lietuvoje dar yra gana problemiškas, todėl tikiuosi, kad šis mokymų kursas padės jauniesiem inžinieriams tobulėti ir specializuotis“, – sakė „Hitachi” kompanijos atstovas Akira Maru.

„Hitachi“ ir „Hitachi-GE Nuclear Energy“ yra sukūrusios ir remia pasaulinės žmogiškųjų išteklių plėtros branduolinės energetikos srityje kursą. Šis mokymų kursas sėkmingai dėstomas Tokijo technologijų instituto Mokslo ir inžinerijos doktorantūros mokyklos Branduolinės energetikos katedroje. Tokijo technologijos instituto studentai gilina savo žinias atlikdami praktiką Tarptautinėje atominės energetikos agentūroje (TATENA) ir kitose institucijose.

Lietuvoje rengiamų kursų tikslas – teikti pagalbą rengiant kvalifikuotus inžinierius, kurių ateityje prireiks Baltijos šalims.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »